شائومی با ساب برند جدید موبایل می‌آید: مقابله با Oppo و vivo

0
2181
شائومی با ساب برند جدید موبایل می‌آید

شرکت چینی شائومی که کار خود را با فروش آنلاین آغاز کرد و در مدتی کوتاه به عنوان اپل چین معروف شد در حال حاضر دو ساب برند Redmi و Mi را به ترتیب در رده پایین و بالای بازار ارائه می‌دهد. این شرکت که زمانی به فروش افلاین و خرده‌فروشی اعتقاد نداشت حالا با سپردن جایگاه فوق‌العاده خود در چین به برندهای نوظهور دیگری مثل Oppo و vivo که عمده موفقیت خود را در بازار خرده‌فروشی و آفلاین به دست آورده‌اند قصد حضور در بازاری را دارد که تا به امروز تجربه‌ای از ان نداشته است. طبق گزارش‌های منتشر شده شرکت شائومی قصد ارائه یک ساب برند جدید موبایل را دارد که البته هنوز نام آن مشخص نشده است.

شائومی با ساب برند جدید موبایل می‌آید

از این تصمیم شائومی تنها یک عکس کوچک منتشر شده که ظاهرا اولین گوشی این برند با برند جدید موبایل بوده و از روی آن شباهت‌هایی را با دو گوشی محبوب این روزهای بازار چین یعنی OnePlus 5 و Oppo R11 می‌توان مشاهده کرد، مدل‌هایی که مثل این نمونه هر دو دارای دوربین‌های دوگانه به سبک آیفون 7 پلاس در بخش پشتی بوده و شاید تنها تفاوت در این میان را باید به جایگاه متفاوت فلش LED در کناره این دو لنز مرتبط دانست. بنابراین در صورت تحقق یافتن این خبر می‌توان شرایط مشابه‌ای را برای ساب برند تازه شائومی در مقایسه با رقبای اصلی آن در نظر گرفت که در نهایت منجر به بهبود جایگاه این برند در بازار موبایل حداقل در طولانی مدت خواهد شد.

ظاهرا انتظار برای دیدن این برند تازه زیاد طولانی نمی‌شود چرا که طبق اطلاعات اواخر همین ماه میلادی شائومی این نام تازه را اعلام می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ