شارژر Super VOOC اوپو با توان 65 واتی در Reno Ace

0
1645

Oppo Reno Ace قرار است جدیدترین پرچمدار این شرکت چینی باشد که در آن تغییرات عمده و بزرگی صورت خواهد گرفت؛ از جمله این تغییرات شارژر سریع Super VOOC آن است که از توان فوق‌العاده 65 واتی بهره می‌برد و امروز صفحه شبکه اجتماعی Weibo این کمپانی ویدئویی در رابطه با عملکرد آن منتشر کرد. شارژر Super VOOC این گوشی می‌تواند در عرض کمتر از 30 دقیقه یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی را به طور کامل پر کند و این در حالی‌ست که شارژر سریع VOOC 3.0 نسل قبلی این کمپانی در همین زمان تنها 38 درصد از ظرفیت باتری را پر می‌کند.

 

البته تست انجام شده دارای چند نکته و ریزه‌کاری‌ست که مهم‌ترین آن‌ها این است که گوشی Reno Ace از 10 درصد شارژ خود را آغاز می‌کند و این در حالی‌ست که مدل دیگر شارژ کمتری دارد و بدین‌ترتیب نگفته پیداست که Ace با شارژ بالاتر و توان بیشتر شارژر، به سرعت اختلاف خود را با رقیب بیشتر می‌کند. نکته دیگر در این واقعیت نهفته است که هر دو گوشی در حالت Lock screen یا صفحه قفل قرار دارند و در صورتی که هر دو روی صفحه دیگری مثلا حالت Always On قرار بگیرند، نتیجه متفاوت خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که تا به امروز در مورد Reno Ace در دست داریم این گوشی به جز شارژر Super VOOC ظاهرا به یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و صفحه‌نمایشی 90 هرتزی مجهز است که این آخری، نخستین باری‌ست که در یک گوشی از این کمپانی ظاهر می‌شود. Reno Ace قرار است به زودی در 10 اکتبر (18 مهر 1398) در مراسمی در چین رونمایی شود و هنوز اطلاعات کامل‌تری از آن از جمله در رابطه با چیپ‌ست پردازشی،‌ حافظه داخلی و رم و نوع و اندازه صفحه‌نمایش در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ