اطلاعات مقدماتی و شایعات جدید در مورد هواوی P10 + عکس

0
3245
اطلاعات در مورد هواوی P10

P9 به عنوان پرچمدار فعلی هواوی در بازارهای موبایل یکی از موفق‌ترین تولیدات این شرکت محسوب شده و طبق اعلام شرکت توانسته تا به امروز 9 میلیون فروش داشته باشد. این روند به احتمال بعدی در نسل بعدی یعنی هواوی P10 نیز تکرار خواهد شد. امروز اطلاعات تازه‌ای در مورد این گوشی منتشر شده که با وجود تایید نشده بودن این اطلاعات نکات جالبی را در بر دارد.

همانطور که پیش از این نیز در شایعاتی در گذشته اشاره شده بود، هواوی P10 برخلاف P9، سنسوس اثر انگشت را از پشت گوشی به زیر صفحه‌نمایش منتقل خواهد کرد که این تغییر احتمالا برای بسیاری از طرفداران این گوشی خوشایند به نظر نمی‌رسد چرا که با این تغییر تنها انگشتان شست دو دست برای قرار گرفتن روی این دکمه بهینه خواهند بوده و گذاشتن دیگر انگشتان روی این سنسور با یک دست چندان آسان نیست.

اطلاعات در مورد هواوی P10

تصویر منتسب به هواوی P10 امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که در آن سنسو اثر انگشت زیر صفحه‌‌نمایش به خوبی مشخص است. در تصویر دیگر که پشت گوشی را نشان می‌دهد نیز دو لنز دوربین به خوبی مشخص هستند. طبق اطلاعاتی که به تازگی از بنچ‌مارک GFXBench از این گوشی در دسترس قرار گرفته، مدل P10 دارای یک صفحه‌‌نمایش 5.5 اینچی QHD بوده و پردازش در آن نیز با چیپ‌ست Kirin 960 مجهز به گرافیک پیشرفته Mali-G71 انجام می‌شود. برای رم دو آپشت 4 یا 6 گیگابایتی در نظر گرفته شده که به ترتیب دارای 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

اطلاعات چندان دیگری در مورد این گوشی در دسترس نیست اما در مورد چینش دوربین‌ها می‌توان به ساختاری مشابه آنچه پیش از این در خانواده Mate 9 مشاهده شده بود را متصور شد.

منبع

ارسال یک پاسخ