شیائومی Watch Color اسمارت‌واج دایره‌ای 115 دلاری

0
1917
شیائومی Watch Color اسمارت‌واج دایره‌ای 115 دلاری

نزدیک به یک ماه پیش بود که شرکت شیائومی از Mi Watch، اولین ساهت هوشمند این شرکت با سیستم‌عامل Wear OS‌ پرده برداشت که از لحاظ شکل ظاهری شباهت‌های رخ به رخی با اپل واچ داشت. این شرکت چند روز پیش تصاویری از یک اسمارت‌واچ جدید به نام Watch Color را به نمایش گذاشت که این بار به صورت دایره‌ای طراحی شده بود. از شیائومی Watch Color اما اطلاعات چندانی منتشر نشده بود و رونمایی آن به امروز محول شده بود. شیائومی Watch Color امروز به صورت کامل رونمایی شده و جزییات و قیمت آن مشخص شده است.

شیائومی Watch Color اسمارت‌واج دایره‌ای 115 دلاری

شیائومی Watch Color با یک صفحه‌نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454×454 پیکسل ارائه می‌شود که با توجه به رده قیمتی دستگاه، از مشخصات بسیار بالایی بهره می‌برد. بند دستگاه از جنس سلیکونی‌ست که می‌تواند با 6 یند سیلیکونی دیگر یا دو بند چرمی ارائه شده برای ان جایگزین شود. این ساعت طبق معمول در زمینه دنبال کردن فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی افراد خرف‌های فراوانی برای گفتن دارد که از آن جمله می‌توان به امکان دنبال کردن 10 ورزش مختلف از دو و دوچرخه سواری گرفته تا کوه‌نوردی و شنا اشاره کرد. صحبت از شنا به میان آمد؛ این ساعت تا 5 اتمسفر یعنی تا عمق 50 متری زیر آب مقاوم بوده و باتری 420 میلی آمپر ساعتی آن نیز به گفته شرکت سازنده تا 14 روز دوام دارد!

شیائومی Watch Color اسمارت‌واج دایره‌ای 115 دلاری

بلوتوث نسخه 5، اتصال NFC و GPS گزینه‌های اتصال واچ کالر را تشکیل می‌دهند و امکان نمایش ضربان قلب و دنبال کردن فرایند خواب کاربران نیز از جمله دیگر قابلیت‌های آن به حساب می‌آیند.

شیائومی Watch Color اسمارت‌واج دایره‌ای 115 دلاری

واچ کالر در حال حاضر در دو رنگ قاب مشکی و نقره‌ای معرفی شده و به زودی رنگ طلایی آن نیز عرضه می‌شود. اما جالب‌ترین نکته در مورد واچ‌کالر به قیمت آن تعلق دارد که در چین تنها 799 یوان یعنی نزدیک به 115 دلار خواهد بود. البته این قیمت طبیعتا در خارج از چین متفاوت بوده و هنوز اطلاعی از آن در دست نیست. برای مقایسه کافی‌ست بدانید، می‌واچ ساعت هوشمند جدید شیائومی، 1,299 یوان (نزدیک به 185 دلار) قیمت داشت!

منبع

ارسال یک پاسخ