طرح جدید LG G5 ، بازگشت دکمه‌های ولوم به کناره‌ها

0
1821

شرکت ال‌جی ظاهرا قرار است در نمایشگاه MWC 2016‌ در بارسلون اسپانیا از پرچمدار بعدی خود یعنی G5 رونمایی کند و از همین رو اطلاعات مختلف و البته تایید نشده‌ای از این گوشی به دست می‌آید. در تازه‌ترین خبر در مورد LG G5 با توجه به طرح بدست آمده از این گوشی ظاهرا تغییرات طراحی بزرگی در مورد این مدل در راه است که بازگشت دکمه‌های ولوم به کناره گوشی از بقیه جالب‌تر به نظر می‌رسد.

LG G5 - ال جی g5

LG در نمایشه MWC 2016 ظاهرا در رقابت سنگینی با سامسونگ قرار خواهد گرفت و در حالی که سامسونگ به احتمال فراوان Galaxy S7‌ ارائه می‌کند ال‌جی نیز رونمایی از G5 را در دستور کار خود قرار داده است. در طرحی که از این مدل ارائه شده ظاهرا یک بدنه تمام فلزی uni-body به چشم می‌خورد که در تضاد کامل با آنچه پیش از این از سری G دیده‌ایم قرار دارد. جابجایی دکمه‌های ولوم از بخش پشتی به کناره‌ها یک تغییر بزرگ دیگر است که از سال 2012 و زمان معرفی Optimus G تا به امروز در این سری دیده نشده بود. البته دکمه پاور همچنان در بخش پشتی و زیر دوربین قرار دارد و سنسور اثر انگشت نیز در همین دکمه تعبیه شده است.

LG G5 - تصاویر طرح ال جی g5

جک هدست در بالا و تک اسپیکر LG G5 در پایین قرار دارند که هر دو نسبت به G4 با تغییر مکان روبرو شده‌اند. ابعاد این مدل 8.2×73.9×149.4 میلیمتر است که در مقایسه با ارتفاع بیشتر اما با عرض کمتری روبرو می‌شود. در شاعات پیشین در مورد گوشی LG G5 به صفحه‌نمایش 5.6 اینچی QHD، دوربین اصلی و دوربین دوم به ترتیب 20 و 5 مگاپیکسلی و چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 820 اشاره شده بود.

منبع

ارسال یک پاسخ