HTC One A9 از امروز در ایران عرضه می‌شود

0
1802
حضور رسمی HTC One A9 در بازار ایران

HTC One A9 ،جدیدترین گوشی از مجموعه HTC One از امروز در ایران عرضه می شود. این اسمارت‌فون با ترکیبی از نوآوری در کنار طراحی اچ‌تی‌سی و با جدیدترین امکانات و قابلیت های گوگل اندروید، نگاه‌ها را به خود جلب می کند. گوشی HTC One A9 با طراحی جذاب، از جمله اولین دستگاه‌هایی است که در کنار گوشی‌های Nexus به اندروید 6 (Marshmallow) مجهز شده است.

Sponsored

HTC One A9 که چندی پیش روانه بازار شد از مشخصاتی همچون صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، بدنه تمام فلزی و دوربین‌های 13 و 4 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه بهره می‌برد. دوربین اصلی دستگاه از فناوری لرزه‌گیر اپتیکال دست بهره می‌برد. توان پردازشی این مدل توسط چیپ‌ست Snapdragon 617 از کوالکام حاوی 8 هسته ARM A53‌ در دو دسته چهار هسته‌ای‌ 1.5 و 1.2 گیگاهرتزی تامین شده و بسته به حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی، 2 یا 3 گیگابایت رم دارد.

حضور رسمی HTC One A9 در بازار ایران

گوشی HTC One A9   در رنگ‌های خاکستری مفرغی، نقره‌ای یخی و طلایی صورتی در بازار ایران عرضه می‌شود و هرچند در مورد قیمت آن صحبتی به میان نیامده است اما نمونه‌های فاقد گارانتی این محصول با حافظه 16 گیگابایتی اینک حوالی 1.600 تا 1.800 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

ارسال یک پاسخ