samsung و عرضه یک کمربند هوشمند به CES 2016!

0
2122
کمربند هوشمند و سه گجت هوشمند دیگر سامسونگ برای ces 2016

samsung: کمتر از 4 روز دیگر تا بازگشایی مهم‌ترین رویداد فناوری سال، نمایشگاه CES 2016‌ در شهر لاس‌وگاس آمریکا باقی ست و در این فاصله کوتاه هر روز خبرهای تازه‌ای در مورد محصولات احتمالی عرضه شده در این رویداد به دست می‌رسد. در تازه‌ترین خبرها samsung قرار است با یک کمربند هوشمند، یک ابزار مرتبط با واقعیت افزوده و یک دست‌بند خاص در CES حاضر شود.

کمربند هوشمند samsung که WELT نام دارد که واقعا نیز یک کمربند بوده و وظیفه اصلی خود یعنی نگه‌داشتن شلوار را به خوبی انجام می‌دهد. وظایف این کمربند البته به همین خلاصه نمی‌شود و این دیوایس جالب امکان مونیتور کردن فعالیت‌های فیزیکی کاربران را نیز خواهد داشت. این کمربند که به همراه دو گجت توآورانه دیگر محصولی از لابراتوار خلاقیت سامسونگ یا Creative Lab به حساب می‌آید، سایز کمر، عادت‌های غذایی و تعداد قدم‌های پیموده شده توسط کاربران را اندازه‌‌گیری کرده و داده‌های خود را برای تحلیل به یک اپلیکیشن ارسال می‌کند. هدف طراحان از ساخت چنین دیوایسی ظاهرا ترغیب کاربران به داشتن زندگی سالم‌تر است.

کمربند هوشمند و سه گجت هوشمند دیگر سامسونگ برای ces 2016

Samsung WELT - کمریند سامسونگ

دومین محصول جذاب لابراتور C-Lab سامسونگ، یک کنترلر با حرکت دست به حساب می‌آید که برای دیوایس‌های واقعیت افزوده طراحی شده است این دیوایس که Rink نام دارد امکان کنترل بازی یا هرگونه محتوای VR (واقعیت مجازی) را تنها با حرکت دست فراهم می‌کند.

کمربند هوشمند و سه گجت هوشمند دیگر سامسونگ برای ces 2016

در نهایت آخرین عضو از این سه‌گانه سامسونگ که TipTalk نامیده می‌شود امکان شنیدن صدای خارج شده از اسمارت‌‌دیوایس‌ها همچون ساعت Gear S2 را تنها با لمس گوش توسط انگشت فراهم می‌آورد.

Samsung TipTalk - سامسونگ TipTalk

کمربند هوشمند و سه گجت هوشمند دیگر سامسونگ برای ces 2016

در این حالت نیازی به هدست یا هدفون نیست و به گفته samsung حتی در شلوغ‌ترین حالت‌ها نیز می‌توان صدای مخاطب را از این طریق شنید.

منبع

ارسال یک پاسخ