قیمت سامسونگ A8s مشخص شد: فقط 434 دلار!

0
2911
قیمت سامسونگ A8s مشخص شد: فقط 434 دلار!

چند روز پیش در مسابقه مابین هواوی و سامسونگ برای ارائه اولین گوشی دارای دوربین سلفی پانچ شده در صفحه‌نمایش موسوم به طراحی Infinity O، بالاخره سامسونگ با ارائه گلکسی A8s، گوی سبقت را از هواوی که با گوشی هنوز آماده نشده Honor View 20 به این رقابت پای گذاشت (و تنها چندین روز بعد توانست با گوشی کامل دیگر با نام Huawei Nova 4 را ارائه کند)، ربود. سامسونگ A8s دارای یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی (با احتساب خمیدگی‌ها) فول اچ‌دی پلاس LCD بوده که در کناره سمت چپ بالای آن یک سوراخ حاوی دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی (با f/2.0) به چشم می‌خورد. سامسونگ A8s همچنین اولین گوشی سامسونگ با پروسسور Snapdragon 710 بوده و 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت دیگر) داشت.

قیمت سامسونگ A8s مشخص شد: فقط 434 دلار!

این گوشی اما با وجود معرفی کامل در زمان رونمائی از دستگاه بدون قیمت بوده و مشخص نبود که سامسونگ برای این گوشی پیشرفته رده میانی خود چه قیمتی را در نظر گرفته است. انتظارها برای مشخص شدن قیمت این گوشی اما امروز به پایان رسید و فروشگاه خرده‌فروشی JD.com قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل را مشخص است. این قیمت برابر با 2,999 یوان (نزدیک به 434 دلار) است که با توجه به مشخصات دستگاه، قیمت عادلانه‌ای به نظر می‌رسد. JD.com البته تنها نسخه پائین‌تر دستگاه با 6 گیگابایت رم را با این قیمت برای عرضه دارد و قیمت نسخه بالاتر با رم 8 گیگابایتی و حافظه ثابت 128 گیگابایتی هنوز مشخص نشده است.

قیمت سامسونگ A8s مشخص شد: فقط 434 دلار!

دوربین‌های سه‌گانه بخش پشتی سامسونگ A8s شامل یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با f/1.7، یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فتو با f/2.4 و یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعیین عمق با f/2.2 می‌شود که دوربین اصلی در مرکز با یک دایره رنگی از سایرین متمایز شده است. این گوشی در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری ارائه می‌شود که هر سه دارای طرحی با رنگ‌آمیزی تدریجی (gradient) هستند.

منبع

ارسال یک پاسخ