قیمت نوکیا 8 کمتر از آن چیزی ست که فکر می‌کنید!

0
2704
قیمت نوکیا 8 کمتر از آن چیزی ست که معرفی شد!

معرفی نوکیا 8 در هفته گذشته اتفاقی بزرگ برای این شرکت فنلاندی بود که در سه سال گذشته سابقه نداشت. قیمت نوکیا 8 در زمان معرفی آن رقم مناسب 599 یورویی بود که همین قیمت نیز بدون در نظر گرفتن استثناهایی مثل Mi 6 شائومی از دیگر پرچمداران دارای Snapdragon 835 و پروسسورهای 10 نانومتری مشابه بسیار کمتر است. امروز مشخص شده که قیمت نوکیا 8 حتی از آن چیزی که شرکت در ابتدا به آن اشاره کرده است نیز کمتر خواهد بود.

قیمت نوکیا 8 کمتر از آن چیزی ست که معرفی شد!

شاهد این ماجرا قیمتی ست که اپراتورهای مختلف در اروپا برای پیش‌فروش این مدل تعیین کرده‌اند که از آن جمله می‌توانیم به اپراتورهای O2 و Mobilcom Debitel در آلمان اشاره کرد که این مدل را به ترتیب با قیمت‌های 577 و 579 یورو برای پیش‌فروش‌ها ارائه کرده‌اند جدا از این کاربرانی که این گوشی را از اپراتور O2 در آلمان سفارش دهند جدا از تخفیف در نظر گرفته شده یک اسمارت‌واچ Nokia Steel که معمولا نزدیک به 130 یورو قیمت دارد به رایگان اهدا می‌شود.

کشور دیگری که نوکیا 8 را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌کند روسیه است که در آن در اپراتور Megafone، این مدل تنها با قیمت 575 یورو عرضه خواهد شد. با وجود آنکه کاهش قیمت‌های ارائه شده چندان بالا نبوده و به قیمت اصلی نزدیک‌ند اما همین کاهش قیمت‌های جزیی نیز می‌تواند در فروش اولیه این مدل در مقایسه با سایرین تأثیرگذار باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ