قیمت LG V30 فقط 750 دلار است؟

0
3677
قیمت LG V30 فقط 750 دلار است؟

از معرفی پرچمدار جدید ال‌جی در نمایشگاه IFA تنها چند روزی می‌گذرد اما هنوز قیمت LG V30 از سوی شرکت سازنده مشخص نشده و با وجود آنکه حدس و گمان‌های فراوانی در این زمینه وجود دارد اما هنوز مشخص نیست که این پرچمدار با چه رقمی به بازار عرضه می‌شود. روز گذشته اما به لطف یک توئیت از سوی این شرکت به صورت غیر مستقیم اطلاعاتی در این زمینه بدست آمده است. در این توئیت که به مسابقه برای برنده شدن 3 گوشی V30 تعلق داشت در پایین مطلب و در بخش اطلاعات حقوقی و قانونی قیمت دیوایس به عنوان نکته‌ای اجباری در اطلاعاتی از این دست درج شده است، جایی‌که قیمت LG V30‌ برابر با 749.99 دلار اعلام شده که از این لحاظ تفاوت بزرگی با همتای نامدار جدیدا معرفی شده خود یعنی سامسونگ گلکسی Note8 با قیمت ورود به بازار 930 دلار دارد.

در این میان امروز این شرکت ویدئوی تازه‌ای را نیز برای نمایش قابلیت‌های نرم‌افزاری V30 ارائه کرده که در آن تمامی جزئیات و نکات جدید حاضر در این رابط کاربری به نمایش گذاشته شده است.

 

در این ویدئو که در بالا مشاهده می‌‌کنید از جمله قابلیت‌های تازه صفحه همواره روشن و نوار باریکی که جای صفحه‌نمایش دوم همیشگی گوشی‌های سری V را در این گوشی گرفته، به تصویر کشیده شده است.

منبع 1

منبع 2