لنوو وایب زد 2 پرو ( Lenovo Vibe Z2 Pro ) به زودی در ایران

0
1564
لنوو vibe z2 pro در ایران

شرکت لنوو پس از موفقیت نسبی در بازار نوت‌بوک و تبلت، چندی‌ست در بازار پر رقابت اسمارت‌فون‌ها نیز وارد شده است اسمارت‌فون‌های لنوو در سری‌های مختلفی چون A,S,K,P و Vibe ارائه شده‌اند که در هر سری مدل‌های متعددی دیده می‌شود. از جمله این مدل‌ها می‌توان به لنوو وایب زد 2 پرو ( Lenovo Vibe Z2 Pro ) اشاره کرد که در ادامه به توضیحاتی در مورد مشخصات فنی آن می‌پردازیم.

از ویژگی‌های Vibe Z2 Pro پرچمدار اسمارت‌فون‌های لنوو می‌توان به پروسسور Qualcomm® Snapdragon 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتزی با حافظه رم 3 گیگابایت اشاره کرد که برای عکاسی، دیدن فیلم با کیفیت‌های بالا و استفاده از نرم‌افزار‌ها و بازی‌های با کیفیت مناسب است. دوربین 16 مگاپیکسلی  به همراه حسگر BSI با نسبت استاندارد 16:9 در پشت موبایل این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا علاوه بر فیلم‌برداری با کیفیت 4K، تصاویر ورزشی و پانورما نیز برداشت کنند. سیستم‌عامل اندروید 4.4 کیت‌کت، صفحه نمایش 6 اینچی  با رزولوشن 2560×1440 پیکسلی و شیشه محافظ Gorilla Glass 3، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه LTE از دیگر ویژگی‌های Z2 Pro است. بدنه آلومینیومی دستگاه با ضخامت 7.8 میلیمتری و وزن 179 گرم با زیبایی منحصر به فردی طراحی شده است که به راحتی می‌تواند در جیب یا کیف قرار بگیرد. با استفاده از  باتری Li-Po 4000 به راحتی می‌توان تا 45 ساعت مکالمه تلفنی داشت و تا 948 ساعت از تلفن همراه در حالت استند بای استفاده کرد.

لنوو vibe z2 pro در ایران

تلفن همراه لنوو Vibe Z2 Pro با رنگ‌های طلایی، سفید، تیتانیوم و با 1سال گارانتی سازگار ارقام به زودی در بازارهای موبایل عرضه می‌شود.

ارسال یک پاسخ