لوئیز ویتون این ساعت معمولی اندروید ور را 3 هزار دلار می‌فروشد!

0
1778
لوئیز ویتون این ساعت معمولی اندروید ور را 3 هزار دلار می‌فروشد!

ارائه قیمت‌های بسیار بالا برای دیوایس‌های مرتبط با مد و Fashion امری غیر عادی و غیر معمول نیست و برندهای مختلف مد و زیبایی هر از چند گاهی دیوایس‌هایی کاملا عادی و معمولی را با قیمت‌هایی فراتر از تصور ارائه می‌کنند. شرکت لوئیز ویتون که در این زمینه تبحر بالایی داشته و پیش از این حتی برای یک قاب ایفون 7 پلاس چیزی نزدیک به 5 هزار دلار را ار مشتریان خود طلب کرده است این بار به حوزه متفاوتی وارد شده که از چندی پیش مورد توجه فعالان فشن قرار گرفته است. چندی پیش امپریو آرمانی نیز بخت خود را برای ارائه یک اسمارت‌واچ جدید امتحان کرد. شرکت لوئیز ویتون امروز از ساعت هوشمند جدیدی به نام Tambour Horizon رونمایی کرد که از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزار هیچ نکته خاص و تازه‌ای در بر نداشته و مشخصات آن را در ساعت‌های عادی بازار و برندهایی مثل ال‌جی یا هواوی می‌توان یافت.

 

این ساهت دارای صفحه‌نمایش 1.2 اینچی AMOLED با وضوح 390×390 پیکسل بوده و بدنه 42 میلیمتری و ضخامت 12.5 میلیمتر دارد. رم دستگاه 512 مگابایت بوده و 4 گیگابایت حافظه داخلی در آن دیده می‌شود که هیچ‌یک از آنها نکته خاص و جدیدی به حساب نمی‌آید. در بخش پردازش نیز معمول‌ترین پروسسور اینگونه دیوایس‌ها یعنی Snapdragon 2100 از کوالکام در این ساعت به کار گرفته شده است. باتری دستگاه نیز 300mAh ظرفیت دارد.

در بخش نرم‌افزاری این ساعت برخی اپلیکیشن‌های خاص وجود دارد که با وجود آنکه برخی از آنها مثل مسیریابی در شهرها و فرودگاه‌های معروف جهان جالب به نظر می‌رسند اما هیچ‌یک قیمت بسیار بالای این مجموعه را توجیه نمی‌کنند. واچ‌فیس‌های این ساعت نیز جالب‌توجه به نظر می‌رسند. جدا از موارد نرم‌افزاری، در بخش طراحی بدنه و بند این ساعت نکات متمایزکننده‌ای را می‌توان مشاهده کرد. نسخه‌های موسوم به گرافیت و Monogram این ساعت به قیمت 2,450 دلار و نسخه مشکی آن به قیمت 2,900 دلار به فروش می‌رسد این در حالی ست که اسمارت‌واچ‌های عادی دارای این امکانات حتی کمتر از 200 دلار قیمت دارند.

منبع

ارسال یک پاسخ