تلگرام دسکتاپ جدید آمد + لینک دانلود

0
2931
لینک دانلود تلگرام دسکتاپ جدید

تلگرام دسکتاپ نرم‌افزاری کارآمد برای انتقال گفت‌وگوهای تلگرامی به درون سیستم‌عامل ویندوز و مک استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ دستگاه و کیبورد سریع‌تر است که به خصوص برای اداره‌کننده‌گان کانال‌های تلگرامی ابزاری مهم و بسیار کاربردی به حساب می‌اید. با دانلود و نصب تلگرام دسکتاپ روی کامپیوتر می‌تواند محیط کامل تلگرام را روی کامپیوتر در اختیار داشت و فایل‌های درون تلگرام گوشی را نیز به کامپیوتر منتقل کرد.

لینک دانلود تلگرام دسکتاپ

شرکت تلگرام امروز از نسخه جدید تلگرام دسکتاپ موسوم به ورژن 1.0 رونمایی کرد که نخستین ورژن اصطلاحا Stable این نرم‌افزار با رابط کاربری جدید است. این اپلیکیشن همچنان با طراحی مینیمالیسی و ساده‌تر موسوم به Material Design طراحی شده و می‌توان با پیوستن به کانال تم‌های تلگرامی، تم‌های تازه‌ای را نیز روی آن نصب کرد. به جز این موارد تغییر دیگری در این برنامه دیده نشده و مثل قبل تمامی پیغام‌ها با این اپ نیز سینک شده و از استیکرها، گیفت‌ها، بات‌ها و انواع دیگر قابلیت‌های تلگرام معمولی در آن پشتیبانی می‌شود. حتی می‌توان یک نوشته را در یک تلگرام گوشی آغاز کرد و آن را در تلگرام دسکتاپ به پایان رساند چرا که این اپ حتی نوشته‌های در حال تایپ را نیز سینک می‌کند.

لینک دانلود تلگرام دسکتاپ جدید

برای کاربران مک نیز نسخه جداگانه‌ای از این  ابزار در نظر گرفته شده که به جز مسئله تم تفاوتی با این نسخه ندارد. حضور این اپلیکیشن به معنای کار نکردن ورژن قبلی نیست و هنوز می‌توان از برنامه پیشین استفاده کرد اما اگر به طراحی جدید این برنامه علاقه دارید هم‌اینک آن را نصب کنید.

لینک دانلود

منبع

ارسال یک پاسخ