مادربرد ایسوس X99-M WS؛ دنیای شگفتی

0
2027
مادربورد ورک استیشن جدید x99 ایسوس

مادربردهای ایسوس در رده های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند‌ این شرکت به تازگی مادربورد جدیدی از رده ورک استیشن و در ابعاد micro-ATX را معرفی کرده که مبتنی بر چیپ ست X99 طراحی و ساخته شده است. این مادربرد ایسوس که X99-M WS نام دارد  صرفنظر از ابعاد کوچکی که دارد امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مادربردهای ایسوس در رده های مختلفی تقسیم بندی میشوند تا طیف های مختلفی از نیازهای کاربران را تحت پوشش قرار دهند، مادربردهای مخصوص اجرای بازی، مادربردهای مختص عملیات اورکلاکینگ، مادربردهای رده سرور و ورک استیشن بخشی از خانواده پرجمعیت مادربردهای ایسوس را شامل میشوند. در رده مادربردهای  ورک استیشن، ایسوس تنوع قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار داده است تا با توجه به نوع کاربری و امکانات مورد نیاز، به سراغ محصول مورد نظر خود بروند

ایسوس مادربورد X99-M WS  را در ابعاد micro-ATX با امکاناتی کامل شامل 2 اسلات پرسرعت PCI Express با سرعت 16x، آخرین نسخه پورت USB 3.1 و یک رابط بی‌سیم مبتنی بر استاندارد 802.11ac برای تبادل داده ها با سرعت بیش از 1300 مگابیت بر ثانیه مجهز کرده است.

علاوه بر امکانات ذکر شده، مادربرد ایسوس X99-M WS  دارای یک رابط M.2 است که هر دو مدل کارت های 60 میلی متری و 80 میلی متری را برای دستگاه های ذخیره‌سازی پرسرعت پشتیبانی می‌کند. همچنین این مادربرد فناوری 5-Way Optimization انحصاری ایسوس را نیز برای بهینه سازی عملکرد سیستم پیاده سازی کرده است.

مادربرد ایسوس - مادربورد ورک استیشن جدید x99 ایسوس

قدرت بالای کارت‌های گرافیک در یک مادربرد micro-ATX: دو اسلات PCI Express 3.0 با سرعت 16x

با توجه به پیاده سازی چیپ ست قدرتمند  X99 اینتل، مادربورد X99-M WS اولین مادربرد ایسوس است که قابلیت پشتیبانی از دو حالت پیکربندی SLI NVIDIA Geforce و  AMD CrossFireX در ابعاد micro-ATX را در اختیار دارد، این ویژگی برای آن دسته از  کاربران حرفه‌ای که علاوه بر نیاز به پردازش‌های محاسباتی، به قدرت پردازش گرافیکی سیستم خود برای فعالیت‌هایی نظیر طراحی و مدل‌سازی، پژوهش‌های پزشکی و صنعتی و یا نرم افزارهای رندرینگ نیز نیاز دارند گزینه بسیار مناسبی است.

علاوه بر کارت گرافیک، از این اسلات‌‌ها می‌توان برای اتصال درایوهای SSD برپایه PCI Express  در پیکربندی RAID ، نصب کارت‌های ویدئو کپچر و هر قطعه سازگار دیگر روی این مادربرد micro-ATX استفاده کرد.

آخرین و پرسرعت ترین راه ‌های ارتباطی از طریق USB 3.1 ،802.11ac  و M.2

با مجهز شدن مادربورد X99-M WS به آخرین نسخه از پورت USB 3.1  نوع  A، انتقال اطلاعات با حداکثر سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه (دو برابر سریعتر از نسل پرسرعت گذشته آن یعنی USB 3.0 ) امکان پذیر شده است. همچنین با استفاده از فناوری جدید USB 3.1 Boost ایسوس، سرعت انتقال اطلاعات از طریق  USB 3.1 به صورت خودکار افزایش می‌یابد.

مادربرد ایسوس X99-M WS  از استاندارد 3X3 (سه ارسال و سه دریافت) در اتصالات شبکه بیسیم 802.11ac برخوردار است که در نتیجه سرعت ارسال و دریافت در محیط را به بیش از 1300 مگابیت بر ثانیه می‌رساند.

مادربرد ایسوس - مادربورد ورک استیشن جدید x99 ایسوس

فناوریOptimization 5-Way  تنها با یک کلیک، برای دستیابی به بالاترین عملکرد

سیستم هایی مجهز به مادربرد X99-M WS ایسوس، از فناوری 5-Way Optimization انحصاری ایسوس برای بالابردن عملکرد و بهینه سازی هر چه بهتر سیستم بنا به نیاز کاربر بهره می برند. این فناوری با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی، بالا بردن عملکرد در پردازش، تنظیمات چرخش فن‌ها و تنظیمات صدا و شبکه برای بهبود کارایی سیستم در شرایط مختلف و با توجه بسته به نیاز کاربر  پیاده‌سازی شده است.

ارسال یک پاسخ