با ماشین مفهومی کیا ، Proceed Concept آشنا شوید

0
4210
با ماشین مفهومی کیا ، Proceed Concept آشنا شوید

خودروهای مفهومی یا Conceptها در حقیقت نشانگر میزان آینده‌نگری و توان فنی و طراحی شرکت‌های بزرگ خودروساز در ارائه اتوموبیل‌های متعلق به آینده است. ارائه این اتوموبیل‌ها امری معمول و متداول در بین شرکت‌های مهم به حساب می‌آید و هر از چندگاهی نمونه‌های تازه‌ای در این زمینه ارائه می‌شود. کانسپت تمام الکتریکی مرسدس می باخ Vision 6 Cabriolet یکی از این خودروهای خاص بود که نزدیک به یک ماه پیش به نمایش گذاشته شد. حالا شرکت کیا هم تصاویر ماشین مفهومی جدیدی را به نام Kia Proceed Concept را منتشر کرده که ظاهرا قرار است تا چند روز دیگر در نمایشگاه Frankfurt International Motor Show در آلمان به نمایش گذاشته شود.

با ماشین مفهومی کیا ، Proceed Concept آشنا شوید

ماشین مفهومی جدید کیا از طراحی و فرم جدیدی برای این کمپانی برخوردار است که خود کیا آن را “Extended hot hatch” می‌نامد اما در حقیقت با یک ماشین واگن پیشرفته و خاص روبرو هستیم. کیا به این نکته اشاره کرده که طراحی این ماشین کانسپت می‌تواند شکل ماشین‌های نسل بعدی این شرکت را نمایان سازد. Proceed Concept جدید طراحی کاملا کشیده‌تری نسبت به مدل‌های فعلی سری pro_cee’d این شرکت که در حال حاضر در اروپا عرضه می‌شود دارد که آزادی عمل بیشتری را در اختیار راننده قرار داده و فضای گسترده‌تری نیز در بخش پشتی خواهد داشت. خطوط و طراحی نرم بدنه و دریچه‌های هوا در بخش جلویی نیز جلوه بسیار زیبایی برای این ماشین مفهومی ایجاده کرده‌اند. یه گفته کیا طراحی چراغ‌های عقب در این خودرو از “فلز فرومغناطیس ذوب شده” الهام گرفته شده است.

با ماشین مفهومی کیا ، Proceed Concept آشنا شوید

رنگ‌آمیزی Proceed Concept نیز در نوع خود جالب توجه است. رنگ قرمز این خودرو که Lava Red خوانده می‌شود در حقیقت ترکیبی از یک لایه مشکی، نقره‌ای با جلوه کرومی و قرمز لاکی است که کاملا به صورت دستی انجام شده است. رونمایی رسمی از Proceed همین سه‌شنبه در روز 12 سپتامبر (21 شهریور 96) انجام خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ