مانیتور گیمینگ خمیده Lenovo Y27g

0
2253
مونیتور گیمینگ خمیده لنوو

شرکت لنوو را باید یکی از پرکارترین برندهای حاضر در نمایشگاه CES 2016 دانست. این شرکت علاوه بر فعالیت گسترده در رده PC و لپ‌تاپ در کلاس مانیتورهای کامپیوتر نیز فعال است و امسال یک مانیتور خمیده 27 اینچی مخصوص بازی را به علاقه‌«ندان این کلاس ارائه می‌کند. این مانیتور که Y27g نام دارد از کنتراست بالا و زمان پاسخ‌گویی مناسب این کلاس بهره می‌برد.

CES 2016

مانیتورهای خمیده علاوه بر جذابیت‌های ظاهری به گفته تولیدکنندگان آنها امکان نمایش محتوی بیشتری را در مقایسه با نمونه‌های تخت و بدون خمیدگی دارند این ویژگی برای گیمرهایی که آگاهی از اطراف و موقعیت‌های پیرامونی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است این ویژگی می‌تواند قابلیت ایده‌آلی به حساب بیاید

Y27g - مونیتور گیمینگ خمیده لنوو

مانیتور 27 اینچی Y27g لنوو از ابعاد بسیار بزرگ 27 اینچی برخوردار است اما وضوح آن به فول اچ‌دی محدود بوده و کاربرانی که به رزولوشن‌های بالاتر UHD نیاز دارند باید به سراغ مدل دیگری بروند. از جمله فناوری‌های مورد پشتیبانی در این مانیتور می‌توان به تکنولوژی G-SYNC انویدیا، زمان پاسخ‌گویی 8 میلی ثانیه‌ای،‌ نرخ بازسازی تصویر 144 هرتزی، روشنایی 300nits و کنتراست 3000:1 اشاره کرد.

Y27g - مونیتور گیمینگ خمیده لنوو

این مانیتور که از 4 پورت USB 3.0 بهره می‌برد 549 دلار قیمت داشته و در ماه ژوئن جاری به بازار عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ