همه محصولات ایسوس در کامپیوتکس 2015

0
1856
ایسوس زن فون با دو دوربین

امروز نیز با افتتاح رسمی نمایشگاه کامپیوتکس 2015، غرفه ایسوس برای بازدیدکنندگان سرشار از هیجان بود و ایسوس از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. محصولات ایسوس شامل دستگاه های گیمینگ از خانواده ROG، نمایشگرهای 4K و گیمینگ، مادربورد Z170 مبتنی بر ششمین نسل از پردازنده های Core اینتل هستند. محصولات دیگری نیز در این نوبتتوسط ایسوس معرفی شدند.

سایر محصولات ایسوس شامل سری کامل محصولات USB 3.1 ایسوس، کارت های گرافیک سری Strix GTX 980Ti نمایشگرهای 4K/UHD، محصولات متنوع در حوزه شبکه، پروژکتور قابل حمل P3B  می‌شوند. در این میان همچنین پنج کیس با طراحی متفاوت در معرض نمایش قرار گرفتند.

محصولات ایسوس در کامپیوتکس 2015

 

در حوزه محصولات و ابزارهای گیمینگ خانواده ROG ایسوس محصولات جدیدی را معرفی کرده است. دو ماوس ROG Spatha ، ROG Claymore و صفحه کلید RGB در این دسته قرار دارند ایسوس در این نمایشگاه سه نمایشگر جدید گیمینگ ROG Curve،  Swift PG27aAQ و PG29Q و دو نمایشگر از سری MG را معرفی کرده است. ROG Curve همانطور که از نامش پیداست یک نمایشگر منحنی 34 اینچی است که علاوه بر طراحی زیبا و متفاوتی که دارد کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می‌دهد.

محصولات ایسوس در کامپیوتکس 2015

یکی دیگر از محصولات ایسوس در این نمایشگاه کارت گرافیک Strix GTX 980Ti مجهز به جدیدترین نسخه از فناوری انحصاری خنک کنندگی ایسوس، Direct CU III و سه فن 0dB است. این کارت از فناوری‌های GPU Tweak II و XSplit Game caster نیز برخوردار است تا عملکرد قدرتمندتری در اجرای بازی‌ها داشته باشد.

محصولات ایسوس در کامپیوتکس 2015

عضو جدیدی نیز به خانواده مادربوردهای ایسوس اضافه شده است. مادربورد Z170 مبتنی بر ششمین نسل از پردازنده های Core اینتل طراحی شده است و یکی از قدرتمندترین مادربوردهای موجود در پشتیبانی از USB 3.1 و  فناوری ذخیره سازی NVMe به شمار می‌رود.

محصولات ایسوس در کامپیوتکس 2015

در حوزه شبکه نیز ایسوس محصولات جدیدی معرفی کرده است 4G-AC55U یک مودم/روتر با قابلیت پشتیبانی از استاندارد 4G/LTE با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه است و اتصال دستگاه را از طریق استاندارد 802.11ac فراهم می‌سازد.

محصولات ایسوس در کامپیوتکس 2015

در این میان از پروژکتور قابل حمل P3B نیز نمی توان عبور کرد؛ این مدل یک پروژکتور LED مجهز به باتری است و تصویری 58 اینچی را با رزولوشن 1280×800 ایجاد می‌کند. عمر باتری پروژکتور P3B سه ساعت است و می‌توانید تا شش ساعت از آن به عنوان پاوربانک و شارژ تلفن هوشمند و یا تبلت خود استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ