مشخصات و تصاویر Nova 5i Pro لو رفت

0
1403
مشخصات و تصاویر Nova 5i Pro لو رفت

گوشی‌های سه‌گانه نوا 5، نوا پرو و نوا 5i اولین گوشی‌های مهمی بودند که هواوی نزدیک به یک ماه پیش در سایه تحریم‌های وزارت بازرگانی آمریکا معرفی نمود و در میانه گمانه‌زنی‌های ناخوشایندی که در مورد آینده این مدل‌ها و کل برند هواوی در جریان بود، به آرامی به برخی بازارهای هدف عرضه شدند. این سه‌ گوشی اما ظاهرا تنها مدل‌های خانواده نوا 5 نبوده و احتمالا پای مدل چهارم دیگری نیز در میان است. امروز مشخصات و تصاویر مدلی به نام Nova 5i Pro منتشر شده که این مدل را مابین نوا 5 و نوا 5i نشان می‌دهد. Nova 5i Pro طبق اطلاعات به دست آمده از صفحه‌نمایش کوچک‌تری نسبت به Nova 5i برخوردار بوده و از یک پنل 6.26 اینچی فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش البته ظاهرا همچنان از نوع LCD‌ است چرا که حفره درون صفحه‌نمایش همچنان به قوت خود باقی‌ست.

مشخصات و تصاویر Nova 5i Pro لو رفت

بخش پشتی دستگاه از چهار دوربین در کنار یکدیگر در ساختاری مربع‌شکلی مثل میت 20 بهره می‌برد که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی (احتمالا یکی برای عمق میدان و دیگری برای برداشت ماکرو) استفاده می‌کند. وضوح دوربین سلفی دستگاه نیز 32 مگاپیکسلی‌ست.

مشخصات و تصاویر Nova 5i Pro لو رفت

پردازنده این مدل، از نوع جدید 7 نانومتری Kirin 810 است و 6 یا 8 گیگابایت رم دارد. نسخه 6 گیگابایت رم این گوشی تنها دارای حافظه 128 گیگابایتی‌ست اما نسخه 8 گیگابایت رم نیز 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

مشخصات و تصاویر Nova 5i Pro لو رفت

Nova 5i Pro حداقل در سه رنگ آبی،‌ سبز و مشکی ارائه شده و باتری 4,000mAh با شارژر 20 واتی دارد.

مشخصات و تصاویر Nova 5i Pro لو رفت

 

بدین‌ترتیب با وجود موارد اشاره شده، تقریبا همه چیز در مورد نوا 5i Pro مشخص بوده و در زمان رونمایی از این دستگاه (که می‌توان حدس زد که بسیار نزدیک است)، شاید تنها معماهای باقی‌مانده، قیمت و زمان حضور در بازار این مدل باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ