لنوو بار دیگر برند موتورولا را در سطح جهانی مطرح می‌کند

0
1527
لنوو بار دیگر برند موتورولا را در سطح جهانی مطرح می‌کند

برند موتورولا در طی چند سال گذشته چندین بار دست به دست شده است. بخش موبایل این شرکت (Motorola Mobility) که در سال 2011 با رقم افسانه‌ای 12.5 میلیارد دلار به تملک گوگل درآمد پس از سه سال و تمایل نداشتن گوگل به ساخت فیزیکی گوشی و با در اختیار گرفتن بخش بزرگی از حقوق ثبت اختراع آن بار دیگر به لنوو در سال 2014 با رقم نازل 2.9 میلیارد دلار فروخته شد. لنوو پس از چندی احتمالا برای برجسته کردن برند موبایل خود تصمیم گرفت برند موتورولا را کاملا fade کرده و حتی روی دیوایس‌های این شرکت نیز نامی از این برند نبرده و تنها به Moto by Lenovo اکتفا کند.

اینک با توجه به مشکلات پیش آمده برای لنوو در فروش مناسب گوشی‌های این شرکت از یک سو و حفظ بخش بزرگی از کاربران موتورولا در سطح جهانی و ادامه اقبال به برند موتورولا، لنوو بار دیگر نظر خود را تغییر داده و قصد دارد موتورولا را به برند اصلی موبایل خود تبدیل کند. این تبدیل البته در تمامی نقاط دنیا به یک صورت اتفاق نمی‌افتد و در حالی که در برخی بازارها مثل آمریکا طبیعتا موتورولا نام شناخته‌شده‌تری از لنوو است در برخی کشورهای آسیایی و بازارهای نوظهور، اقبال خریداران به لنوو بیشتر است. بنابراین در طی یک پروسه زمانی نا مشخص این امر صورت پذیرفته و شرایط برای تغییر کامل به سمت موتورولا برای لنوو فراهم می‌شود.

ریاست و مدیریت موتورولا، Aymar de Lencquesaing، در مصاحبه‌ای که چندی پیش منتشر شد از قصد این برند برای گسترش بازار گوشی‌های ماژولار سری Moto Z سخن گفته است که از این پس علاوه بر اپراتور Verizon در دیگر اپراتورها در سطح آمریکا نیز عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ