معرفی آیفون 8 در ماه آینده یا سال آینده؟

0
1973
معرفی آیفون 8 ماه آینده یا سال آینده؟

در مورد معرفی آیفون 8 تا به امروز حدس و گمان‌‌های بسیاری صورت پذیرفته است و خبرهای مختلف و ضد و نقیضی در این رابطه به گوش می‌رسد. برخی با تکیه بر مشکلات اپل در مسائلی همچون جایگذاری سنسور اثر انگشت زیر شیشه صفحه‌نمایش و یا دوربین بالای صفحه‌نمایش با امکان اسکن سه‌بعدی چهره،‌قائل به تأخیر فراوانی در معرفی آیفون 8 هستند و برخی دیگر نیز شرایط را بر وفق مراد و مثل همیشه ارزیابی می‌کنند.

خبر اول امروز مثل گذشته به مشکلات اپل در ارائه به موقع آیفون 8 در سال جاری اشاره دارد. طبق پیش‌بینی DeutcheBank، شرکت اپل به همان دلائل سابق یعنی مشکلات در جایگذاری سنسور اثر انگشت زیر شیشه صفحه‌نمایش و دوربین اسکن چهره چاره‌ای جز معرفی و ارائه این گوشی در سال آینده ندارد.

گزارش دوم اما کاملا متفاوت است و حتی طبق آن ممکن است همین ماه آینده و در جریان کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان اپل موسوم به WWDC 2017 شاهد امری کم‌سابقه باشیم. از آخرین باری که اپل در جریان کنفرانس WWDC یک گوشی هوشمند را معرفی کرده است اینک سال‌ها می‌گذرد؛ آخرین مدلی که به این شیوه معرفی شد، آیفون 4 در سال 2010 بود و بسیار بعید به نظر می‌رسد که این روند در حالی که همگان از مشکلات اپل در ساخت آیفون 8 سخن می‌گویند در مورد این مدل شکسته شود با این حال طبق یک گزارش جدید از JPMorgan این اتفاق چندان نیز دور از انتظار نیست. طبق این گزارش احتمال ارائه آیفون 8 در WWDC 2017 بسیار نزدیک به واقعیت یا “high likelihood” توصیف شده که این کاملا متضاد تمام آن چیزی ست که در چند ماه گذشته در این مورد به گوش رسیده است.

با وجود قابل اتکا بودن این منبع هنوز نیز باور این موضوع نسبتا غیر ممکن به نظر می‌رسد و حتی در صورت به واقعیت پیوستن ظاهرا این معرفی تغییری در زمان اصلی حضور این مدل در بازار ایجاد نمی‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ