اچ‌تی‌سی Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle را معرفی کرد

0
4343
معرفی اچ تی سی desire 10 pro و desire 10 lifestyle

پس از آنکه طی چند هفته گذشته حجم بسیار زیادی از اطلاعات رخنه کرده در مورد محصولات جدید خانواده Desire 10 اچ‌تی‌سی به بیرون راه پیدا کرد، این شرکت بالاخره امروز به صورت رسمی دو مدل جدید این خانواده‌ با نام‌های Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle را معرفی کرد. این دو گوشی همانطور که از عنوان Desire در آنها می‌توان حدس زد به رده متوسط بازار تعلق دارند. یک نکته حالب در مورد طراحی این دو گوشی که از مدت‌‌های پیش از ساختار گوشی‌های HTC حذف شده بود باز گرداندن مجدد دکمه‌های کنترلی از درون رابط کاربری به صورت فیزیکی به زیر صفحه‌نمایش است که این موضوع فضای بیشتری را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد.

معرفی اچ تی سی desire 10 pro و desire 10 lifestyle

Desire 10 Pro طبق نام‌گذاری آن گوشی پیشرفته‌تر HTC برای این رده است. صفحه‌نمایش این مدل 5.5 اینچی فول اچ‌دی بوده و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و فوکوس لیزری در پشت آن همراه با یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد.

معرفی اچ تی سی desire 10 pro و desire 10 lifestyle

پردازش در این گوشی با چیپ‌ست رده میانی MediaTek Helio P10 حاوی 8 هسته ARM A53 تامین شده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. در پشت این مدل و در زیر دوربین یک سنسور اثر انگشت قرار دارد که مانند مدل‌های هواوی به جز باز کردن قفل صفحه‌نمایش برای گرفتن عکس نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این گوشی 165 گرمی دارای یک باتری 3000mAh بوده و از اتصال LTE Cat.6 نیز در آن پشتیبانی می‌شود. Desire 10 Pro‌ از ماه آینده به بازار ارائه می‌شود و صحبتی در مورد قیمت آن تاکنون نشده است.

معرفی اچ تی سی desire 10 pro و desire 10 lifestyle

Desire 10 Lifestle از طراحی زیبایی برخوردار است اما برخی از مشخصات اصلی آن نسبت به مدل Pro با کاهش روبرو شده است که یکی از مهم‌ترین آنها کاهش وضوح صفحه‌نمایش از فول اچ‌دی به 720p و شاید از آن نیز مهم‌تر استفاده از یک چیپ‌ست قدیمی و تاریخ گذشته مثل Snapdragon 400‌در این مدل است که چندین سال از آخرین حضور آن در یک گوشی موبایل گذشته و بیشتر آن را این روزها در دیوایس‌های پوشیدنی می‌توان مشاهده کرد.

معرفی اچ تی سی desire 10 pro و desire 10 lifestyle

مدل Lifestyle با دو حافظه قابل ارتقا 16 یا 32 گیگابایتی ارائه می‌شود و رم آن نیز متناسب با حافظه 2 یا 3 گیگابایت است. دوربین‌های دوگانه این مدل 8 و 5 مگاپیکسلی هستند و از سنسور اثر انگشت نیز در آن استفاده نشده است. این مدل 155 گرمی دارای یک باتری 2700mAh است. این گوشی از همین امروز در بازار حضور دارد و در این مورد نیز صحبتی از قیمت نشده است.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ