معرفی تبلت سرفیس Go‌ مایکروسافت فقط 399 دلار!

0
2190
معرفی تبلت سرفیس Go‌ مایکروسافت فقط 399 دلار!

شرکت مایکروسافت امروز از جدیدترین تبلت ویندوزی خود با نام سرفیس Go‌ رونمائی کرد؛‌ سرفیس Go‌ نه‌تنها نسبت به سرفیس Pro کوچک‌تر و سبک‌تر است بلکه قبمت آن نیز بسیار کمتر بوده و می‌توان آن را به عنوان رقیبی جدی برای iPadهای اپل به خصوص نمونه‌های جدید ارزان‌قیمت این برند تلقی کرد. سرفیس Go‌ دارای صفحه‌نمایش 10 اینچی بوده و سیستم‌عامل آن ویندوز 10 البته از نوع S است. وضوح صفحه‌نمایش 10 اینچی این تبلت 1200×1800 پیکسل بوده و نسبت تصویر آن 3:2 است. این مدل 520 گرم وزن دارد که با وجود آنکه از آی‌پد هم رده خود سنگین‌تر است اما هنوز نسبت به Surface Pro وزن کمتری دارد.

  • پردازش در این تبلت با پروسسور Pentium Gold 4415Y اینتل انجام شده و 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم و به ترتیب 64 گیگابایت حافظه (از نوع eMMC) یا 128 گیگابایت حافظه (از نوع SSD) ارائه می‌‌کند. Surface Go در حال حاضر تنها در نسخه Wi-Fi ارائه می‌شود اما در آینده نسخه LTE آن نیز به بازار ارائه خواهد شد.‌ارائه شدن با ویندوز S به آن معناست که امکان اجرای برنامه‌‌‌های عادی دسک‌تاپی ویندوزی برای این مدل وجود ندارد و تنها می‌توان از برنامه‌های مایکروسافت Store استفاده کرد البته به گفته مایکروسافت امکان ارتقا سیستم‌عامل به نسخه ویندوز 10 عادی نیز وجود دارد.

معرفی تبلت سرفیس Go‌ مایکروسافت فقط 399 دلار!معرفی تبلت سرفیس Go‌ مایکروسافت فقط 399 دلار!

پورت‌های اتصال دستگاه شامل یک پورت USB-C می‌شود و جک 3.5 میلی‌متری هدست و یک کارت‌خوان microSD دارد. دوربین اصلی بخش پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ست که با کمک این دوربین دوم و قابلیت Windows Hello امکان بازگشائی با تعیین چهره وجود دارد

معرفی تبلت سرفیس Go‌ مایکروسافت فقط 399 دلار!معرفی تبلت سرفیس Go‌ مایکروسافت فقط 399 دلار!

سرفیس Go‌ با قیمت 399 دلاری برای نسخه 4/64GB ارائه می‌شود و نسخه 8/128GB آن نیز 549 دلار قیمت خواهد داشت. مایکروسافت برای این مدل لوازم جانبی مختلفی نیز ارائه می‌کند که از آن جمله می‌توان به یک موس وایرلس 39 دلاری، کیبورد تایپ‌کاور 99 دلاری و قلم Surface Pen‌ بازهم با قیمت 99 دلار اشاره کرد. پیش‌سفارش این مدل از هم‌اکنون آغاز شده اما ارائه آن به بازار به ماه آگوست موکول شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ