این Surface Pro 4 مایکروسافت است

0
2123
معرفی تبلت سرفیس پرو 4 مایکروسافت

یکی دیگر از استراتژیک‌ترین کالاهای معرفی شده مایکروسافت در شب گذشته نسل جدید تبلت‌های پیشرفته Surface Pro این شرکت بود. Surface Pro 4 بخش بزرگی از طراحی و امکانات خود را از نسل قبلی این کلاس یعنی Surface Pro 3 به عاریت گرفته است اما بهبودهای بزرگی نیز در آن دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 12.3 اینچی اشاره کرد.

افزایش ابعاد این صفحه‌نمایش در حالی ست که تغییری در اندازه‌های Surface Pro 4 رخ نداده و کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش اجازه بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش از 12 به 12.3 اینچ را داده است. وضوح این صفحه‌نمایش 1824×2736 پیکسل است که فشردگی این پنل را به رقم بسیار قابل قبول 267ppi می‌رساند. حضور فناوری جدید  PixelSense Display بر دقت این صفحه‌نمایش افزوده و همجون گذشته از تماس 10 انگشت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند.

Surface Pro 4 - معرفی تبلت سرفیس پرو 4 مایکروسافت

در طراحی Surface Pro 4 تغییری نسبت به گذشته دیده نمی‌شود و همچنان از همان طراحی مبتنی بر لولاهای بخش پشتی برای ایجاد حالت‌های مختلف نگه داشته شدن دستگاه بهره گرفته شده است. داک‌های مختلف همراه دستگاه همچنان نقش مهمی را در افزایش کارایی تبلت داشته و داک‌های قبلی همچون Type Cover نیز با این مدل هماهنگ هستند البته برای Surface Pro 4 تایپ کاور جدیدی نیز در نظر گرفته شده که امکانات تازه‌ای در آن به چشم می‌خورد که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: افزایش 40 درصدی ابعاد تاچ‌پد، سطح شیشه‌ای تاچ پد با امکان حرکت بهتر، حضور سنسور اثر انگشت (در نسخه آمریکایی)، جدا شدن کلیدها از یکدیگر و مکانیزم حرکت دکمه‌ها و پایین و بالا رفتن آنها که سرعت و دقت بیشتر و صدای کمتری را ایجاد می‌کنند.

معرفی تبلت سرفیس پرو 4 مایکروسافت

قلم همراه تبلت نیز از تغییرات به دور نبوده و اینک می‌توان 1024 سطح فشار مختلف را شناسایی کند و بخش پشتی آن نیز به عنوان یک پاک کن دیجیتالی عمل می‌کند. نکته جالب در مورد این قلم، امکان قرار گرفتن و چسبیدن آن به کناره دستگاه است.

 

در بخش پردازشی تبلت از نسل ششم پردازنده‌های اینتل (Core i5، Core M یا Core i7) استفاده شده است و سیستم خنک‌کننده جدید هایبریدی همراه با فن برای این مجموعه در نظر گرفته شده است. گرافیک نسل پنج اینتل، 16 گیگابایت RAM و تا 1 ترابایت حافظه SSD سایر مشخصات این تبلت را تشکیل می‌دهند. سرفیس پرو 4 جدید از 899 تا 2199 دلار قیمت خواهد داشت و کیبورد و قلم جدید نیز به ترتیب 129.99 و 59.99 دلار قیمت خواهند داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ