این هواوی G7 Plus است. همان G8 با نام جدید؟

3
3654
huawei هواوی

سری  G در محصولات هواوی یکی از پرافتخارترین و محبوب‌ترین تولیدات این شرکت را تشکیل می‌کند. در این میان چندی پیش مدل G8 با مشخصات پیشرفته به معرض نمایش گذاشته شده و امروز نسخه جدیدی از G7 سال گذشته با نام Huawei G7 Plus به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی از لحاظ مشخصات کاملا مشابه مدل G8 است و تنها در نام‌گذاری تفاوت دارد.

صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی G7 Plus بیش از آنکه به پنل هم‌سایز حاضر در G7 سال گذشته شباهت داشته باشد به صفحه‌نمایش مشابه حاضر در G8 شباهت دارد و تراکم تصور در آن به رقم بسیار مناسب 401ppi می‌رسد. این شباهت در زمینه دوربین‌ها نیز ادامه پیدا کرده و در این گوشی نیز از دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه استفاده شده و در کنار دوربین اصلی نیز دو فلش LED در کنار هم به چشم می‌خورد.

معرفی هواوی g7 plus

پردازش در G7 Plus با چیپ‌ست Qualcomm Snapdragon 615 با 8 هسته 64 بیتی و 1.5 گیگاهرتزی ARM A53 تامین می‌شود و 3 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در آن به چشم می‌خورد. قابلیت دو سیم‌کارتی، پشتیبانی از اتصال 4G LTE و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

معرفی هواوی g7 plus

سیستم‌عامل گوشی نسخه 5.1 اندروید لالی‌پاپ بوده و پوسته EMUI 3.1 نیز طبق انتظار در آن دیده می‌شود. ضخامت این مدل 7.5 میلیمتر و ووزن آن 167 گرم است که بدین‌ترتیب هم‌اندازه و هم‌وزن با G8‌ خواهد بود. سنسور اثر انگشت شباهت‌های کامل این گوشی با مدل Huawei G8 را تکمیل می‌کند.

معرفی هواوی g7 plus

G7 Plus قرار است با قیمتی در حدود 330 دلار در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی در دسترس قرار بگیرد.

منبع

3 دیدگاه

  1. سلام من قصد خرید این گوشی رو دارم همین الان در سایت دی جی کالا هم g8 هست هم g7 plus و تفاوت این دو هم در اینه که g7 plus باتریش قابلیت تعویض داره و تا ۱۲۸ گیگابایت کارت حافظه پشتیبانی میکنه و هم چنین بلوتوثش فناوری LE هم داره اما G8 باتریش قابل تعویض نیست ، تا ۶۴ گیگابات کارت حافظه پشتیبانی میکنه و فناوری LE بلوتوپ رو هم نداره در عوض حسگر روشنایی داره و NFC ، حالا به نظر شما G7 PLUS بخرم یا G8 نمیدونم باتری قابل تعویض و فناوری LE که نمیدونم چیه! و پشتیبانی از کارت حافظه بیشتر رو انتخاب کنم یا حسگر روشنایی و فناوری نوپای NFC لطفا راهنماییم کنید بدجور کیج شدم
    باتشکر

    • یک شرکت ممکن است یک مدل گوشی را با دو نام مختلف برای مناطق گوناگون جغرافیایی عرضه کند که ظاهرا این مورد در رابطه با این گوشی نیز به وقوع پیوسته است.
      با تشکر

ارسال یک پاسخ