گوپرو Fusion با قابلیت تلفیق VR‌ و واقعیت معرفی شد

0
2256
گوپرو Fusion با قابلیت تلفیق VR‌ و واقعیت معرفی شد

شرکت GoPro‌ امروز در یک پست بلاگی در وب‌سایت این شرکت از جدیدترین محصول این برند به نام گوپرو Fusion پرده برداشت. این دوربین جدیدترین اکشن‌کمرای این برند به حساب می‌آید که به زودی به دیگر نمونه‌های این شرکت افزوده می‌شود. از گوپرو Fusion به عنوان نخستین نمونه در این رده با امکان تولید و ضبط محتوای VR یاد می‌شود. این دوربین به گفته یکی از مدیران این شرکت به کاربران اجازه ضبط محتوای واقعیت مجازی کاملا فراگیر و حتی عکس‌های VR را می‌دهد.

همزمان با این معرفی، GoPro‌ از برنامه خود موسوم به Pilot Program برای ثبت‌نام کاربران حرفه‌ای برای در اختیار داشتن و استفاده از اولین دوربین VR رده کانسیومر به عنوان نخستین کاربران دنیا خبر داد. دوربین کروی این اکشن‌کمرا به کرابران اجازه برداشت ویدئو با رزولوشن 5.2K با 30 فریم در ثانیه را می‌‌دهد. مثل دیگر محصولات GoPro، این دوربین نیز با تمامی پایه‌های قبلی این شرکت و تعدادی از اکسسوری‌های دستی این شرکت هماهنگ بوده و از این بابت نگرانی برای کاربران قبلی وجود ندارد.

گوپرو هنوز قیمت Fusion را اعلام نکرده اما در تیزر تبلیغاتی آن به پایان سال 2017 برای حضور در بازار آن اشاره شده است. برای اینکه با ایده چگونگی کارکرد این دوربین آشنا شوید می‌توانید از ویدئوی زیر بدین‌منظور استفاده کنید.

 

منبع

ارسال یک پاسخ