Moto G Turbo Editon رسما در مکزیک معرفی شد

2
2434
معرفی رسمی موتورولا Moto G turbo edition

در تابستان گذشته شرکت موتورولا نسل سوم از گوشی بسیار محبوب Moto G خود را با عنوان Moto G 2015 به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی یکی از ارزان‌قیمت‌ترین تولیدات این شرکت بوده و از قابلیت‌های راضی‌‌کننده‌ای چون استاندارد مقومت IP67‌ و پردازنده‌های 64 بیتی بهره می‌برد. موتورولا اینک نسخه ارتقا یافته‌ای از این گوشی را با نام Moto G Turbo Edition درمکزیک معرفی کرده است.

موتو جی نسخه توربو ( Moto G Turbo Editon )برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های Moto G 2015 را ارتقا بخشیده که شاید مهم‌ترین آنها افزایش وضوح صفحه‌نمایش 5 اینچی دستگاه از HD‌ به فول اچ‌دی باشد. در بخش پردازشی نیز تغییر بزرگی رخ داده و با وجود هسته‌های پردازشی ARM A53‌ تغییری نکرده‌اند اما چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 410‌جای خود را به چیپ 8 هسته‌ای Snpadragon 615 داده و گرافیک نیز به Adreno 405‌ ارتقا یافته است. این گوشی تنها در یک نسخه 16 گیگابایتی با 2 گیگابایت رم ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که نسخه معمول Moto G 2015 در دو ورزن با 8 یا 16 گیگابایت حافظه داخلی و به ترتیب 1 یا 2 گیگابایت رم ارائه می‌شد.

معرفی رسمی موتورولا Moto G turbo edition

سایر امکانات Moto G Turbo Editon تفاوتی با Moto G 2015 ندارند که از آن جمله می‌توان به دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه، ارائه شدن با اندروید 5.1.1، باتری 2470 میلی آمپر ساعتی و بالاخره استاندارد ضد آب IP67 اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که این نسخه از موتورولا به دیگر بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شود یا خیر.

منبع

2 دیدگاه

  1. سلام ببخشید اگه براتون امکانش هست لطفا جواب سوالات و نظرات کاربران رو بدید.چون خیلی از کاربران ازتون سوالاتی پرسیدن و متاسفانه جواب ندادید و جواب نظرات خیلی از کاربران داده نشده.ممنون از سایت خوبتون

    • ممنون از شما
      پاسخ سوالات دوستان داده می‌شود فقط در بخش طراحی سایت پاسخ به سوالات توسط خود نویسنده باید صورت بگیرد که متاسفانه در حال حاضر دسترسی به ایشان وجود ندارد.
      با تشکر

ارسال یک پاسخ