گارمین سه اسمارت‌واچ فنیکس جدید معرفی کرد

0
3411
معرفی ساعت‌های هوشمند فنیکس 5 ، 5S و 5X

فنیکس 5 همراه با فنیکس 5X و 5S نام اسمارت‌واچ‌های جدید شرکت گارمین است که امروز در CES 2017 از سوی برند گارمین رونمایی شدند. از میان این اسمارت واچ، فنیکس 5S به صورت اختصاصی برای خانم‌ها طراحی شده است.

هر سه ساعت هوشمند علاوه بر سنسورهایی برای اندازه‌گیر قدم‌ها، مسافت، سرعت و ضربان قلب، به GPS و GLONASS نیز مجهز شده‌اند و برای ورزش‌هایی نظیر دویدن، دوچرخه سواری، کوه‌نوردی، قایق‌سواری و حتی گلف بهینه‌سازی شده‌اند. سیستم آزاد کردن بند QuickFit برای هر سه این مدل‌ها در نظر گرفته شده و بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند به آسانی بندهای ساعت را تعویض کنند.

Fenix 5 دارای قطر 47 میلیمتری بوده و به باتری خاصی مجهز شده که در استفاده نرمال تا دو هفته و در شدیدترین استفاده (با دنبال کردن ضربان قلب و فعال بودن GPS) تا 20 ساعت دوام دارد. در این ساعت قاب فولاد ضد زنگ دستگاه نقش آنتن را ایفا می‌کند. در این ساعت همچنین فاکتوری برای مشخص کردن ماکزیمم حجم اکسیژن قابل مصرف بسته به فعالیت پیش‌فرض در نظر گرفته شده است در Fenix 5S همین مشخصات در قاب کوچک‌تر 42 میلیمتری ارائه شده و به همین ترتیب باتری کوچک‌تری در این مدل دیده می‌شود که می‌‌توان در شدیدترین حالت تا 13 ساعت دوام بیاورد.

معرفی ساعت‌های هوشمند فنیکس 5 ، 5S و 5X

مدل کوچک‌تر 5S البته به معنای قیمت پایین‌تر این مدل نیست و گارمین که این ساعت را مختص خانم‌ها در نظر گرفته بندهای QuickFit بیشتری برای آن در نظر گرفته و تمامی کارکردهای مدل Fenix 5 در اینحا نیز دیده می‌شود.

فنیکس 5X پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین مدل در این سه‌گانه است که از قطر 51 میلیمتری برخوردار بوده و ویژگی‌هایی در آن دیده می‌شود که دو ساعت دیگر فاقد آن هستند. نقشه توپوگرافیک آمریکا، نقشه‌های قابل چرخش برای دوچرخه سواری و مسیریابی نقطه‌به‌نقطه نکات مهم این ساعت را تشکیل می‌دهند. از همه مهم‌تر این ساعت به وای‌فای و شیشه یاقوت ضد خش مجهز شده است. دو مدل Fenix 5 و Fenix 5S به قیمت 600 دلار و مدل Fenix 5X با قیمت 700 دلار در سایت گارمین در دسترس قرار دارند.

منبع

 

ارسال یک پاسخ