سه روز تا معرفی شارپ AQUOS S2 : صفحه‌نمایش 5.5 در بدنه 5 اینچی!

0
2101
سه روز تا معرفی شارپ AQUOS S2 : صفحه‌نمایش 5.5 در بدنه 5 اینچی!

شرکت ژاپنی شارپ معمولا تولیدات بسیار کمتری نسبت به دیگر بزرگان دنیای موبایل دارد که این تولیدات معمولا تنها در برخی کشورها به خصوص خود ژاپن عرضه می‌شود. این شرکت چند ماه از گوشی پرچمدار Aquos R با چیپ‌ست Snapdragon 835 پرده برداشت و اینک صحبت‌ها از ارائه یک گوشی جدید به نام شارپ Aquos S2 در میان است. این گوشی به گفته شرکت سازنده دارای بالاترین نسبت صفحه‌نمایش به بدنه است تا جایی که یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با این نسبت تصویر هم‌اندازه یک گوشی 5 اینچی به نظر می‌رسد. شارپ Aquos S2 در حالی معرفی می‌شود که نزدیک به یک ماه پیش اطلاعات دو موبایل بدون حاشیه شارپ FS8010 و FS8016 با مشخصات در سطح میانی منتشر شد و شاید مشخصات مشابه‌ای در Aquos S2 در دسترس قرار بگیرد.

سه روز تا معرفی شارپ AQUOS S2 : صفحه‌نمایش 5.5 در بدنه 5 اینچی!

AQUOS S2 طبق دعوت‌نامه منتشر شده از سوی شارپ قرار است در 8 آگوست (17 مرداد 1396) به صورت رسمی معرفی شده و سپس 6 روز بعد یعنی در 14 آگوست (23 مرداد 1396) به بازار چین عرضه می‌شود. این گوشی بدین‌ترتیب پس از 4 سال اولین گوشی شارپ برای بازار چین به حساب می‌آید. کمپانی فاکس‌کان پس از خرید شارپ برای حضور مجدد این برند در بازار چین تلاش‌های فراوانی کرد که ظاهرا معرفی این گوشی را می‌توان ثمره این تلاش‌ها ارزیابی کرد.

صفحه‌نمایش AQUOS S2 به گفته شرکت سازنده 84.95 درصد از بخش رویی گوشی را به خود اختصاص داده که بازهم طبق ادعای شارپ بیشترین میزان در این زمینه است. شارپ تلاش می‌کند تا این نسبت را به 100 درصد برساند اما چالش اصلی در این میان به یافتن جایی برای قرار دادن دوربین سلفی و اسپیکر تماس و سنسور اثر انگشت است که البته این آخری می‌تواند به پشت گوشی منتقل شود.

منبع

ارسال یک پاسخ