معرفی نسخه لیمیتد کاسیو WSD-F20SC با Wear OS

0
2019
معرفی نسخه لیمیتد کاسیو WSD-F20SC با Wear OS

شرکت کاسیو امروز از اسمارت‌واچ جدیدی رونمائی کرد که نسخه متفاوت و Limited از مدل F20 معمولی به حساب می‌آید؛ کاسیو WSD-F20SC علاوه بر ‌قیمت کاملا بالاتر، به صورت محدود نیز تولید شده و به گفته شرکت سازنده تا 700 عدد از آن به مرحله تولید می‌رسد. کاسیو WSD-F20SC با توجه به قیمت 500 دلاری نسخه معمولی به احتمال فراوان کاملا گران‌قیمت‌تر خواهد بود.

صفحه‌نمایش این اسمارت‌واچ، 1.32 اینچی با لایه دوگانه تاچ‌اسکرین با محافظه کریستال سافایر بوده و در کناره آن دکمه‌‌های با پوشش محافظ وجود دارد که درجه محافظت IP (نامشخص) را برای این ساعت فراهم می‌کند. بند کامپوزیتی مقاوم شده با فلز و قسمت فلزی پشت ساعت دیگر نکته‌های قابل اشاره در مورد کاسیو WSD-F20SC را تشکیل می‌دهند.

معرفی نسخه لیمیتد کاسیو WSD-F20SC با Wear OS

ساعت هوشمند WSD-F20SC از استاندارد نظامی MIL-STD-810G بهره برده و در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متر نیز مقاوم است. اتصال GPS، بلوتوث و وای‌فای گزینه‌های ارتباطی این مدل را تشکیل می‌دهند و همانطور که در ابتدا اشاره شد نیز سیستم‌عامل آن اندروید ور 2.0 یا آنگونه که گوگل می‌نامد Wear OS 2.0 است. ساعت جدید کاسیو با اندروید و iOS سازگار بوده و به این منظور تنها نیاز به Android 4.3 یا iOS 9.0 به بالا دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ