هوآوی آنر 7 (Huawei Honor 7) با بدنه تمام فلزی

0
2489
ارائه هواوی honor 7

شرکت هواوی امروز از گوشی جدید خوش‌قیمت و خوش‌ساخت خود در کلاس honor پرده برداشت این گوشی جدید که هوآوی آنر 7 نام داشته و پیش از این اطلاعات متعددی از آن به بیرو درز پیدا کرده است در بسیاری از جهات قابل مقایسه با برترین گوشی‌های کلاس اندرویدی بوده و امکانات متعدد و قیمتی بسیار مناسب دارد. این گوشی در ورژن‌های مختلف ارائه می‌شود.

صفحه‌نمایش هوآوی آنر 7 یک نمونه 5.2 اینچی فول اچ‌دی با دوربینی 20 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس Phase-detection در بخش پشتی و دوربینی 8 مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش است. پردازش در این گوشی با چیپ ست Kirin 935‌ هواوی با 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.5 گیگاهرتزی ARM A53 است و در بخش گرافیک نیز قطعه Mali-T628 به چشم می‌خورد. حافظه رم گوشی 3 گیگابایت است.

هوآوی آنر 7 (Huawei Honor 7) - ارائه هواوی honor 7

جذاب‌ترین نکته در مورد گوشی هوآوی آنر 7 ، ساخته شدن آن با بدنه یک دست و یک پارچه آلومینیومی است که جلوه بسیار مدرنی به این گوشی می‌بخشد. هوآوی آنر 7 که در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی ارائه می‌شود 8.5 میلیمتر ضخامت داشته و تا حدودی Slim به حساب می‌آید. در زیر دوربین بخش پشتی honor 7 از یک حسگر اثر انگشت استفاده شده که از این لحاظ شباهت نزدیکی به Mate 7 دارد. باتری این گوشی 3100 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و دستگاه با اندروید 5.1 به صورت پیش‌فرض ارائه می‌شود.

هوآوی آنر 7 (Huawei Honor 7) - ارائه هواوی honor 7

هواوی، honor 7 را در سه ورژن مختلف ارائه می‌کند که شامل نسخه تک سیم‌کارت 16 گیگابایتی، ورژن 2 سیم‌کارت 16 گیگابایتی و در نهایت نسخه 64 گیگابایتی دو سیم‌کارت می‌شوند. قیمت این سه نسخه به ترتیب حوالی 320 دلار، 355 دلار و 400 دلار است و همگی آنها نیز از LTE CAT.6 پشتیبانی می‌کنند. این گوشی از هفتم جولای در چین به بازار عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ