معرفی گوپرو Hero7 بلک، سیلور و وایت: گران‌، متوسط، ارزان

0
1732
معرفی گوپرو Hero7 بلک، سیلور و وایت: گران‌، متوسط، ارزان

شرکت گوپرو اوائل فروردین ماه سال جاری از دوربین ارزان‌قیمتی به نام GoPro Hero رونمائی کرد که تنها 199 دلار قیمت داشت و حداکثر وضوح عکاسی آن 10 مگاپیکسل بود. این دوربین از فیلم‌برداری 4K پشتیبانی نمی‌کرد و حداکثر وضوح برداشت ویدئو در آن به 1440p با 60 فریم در ثانیه می‌رسد. پس از گذشت دو فصل از آن زمان این شرکت امروز از سری جدید GoPro Hero7 رونمائی کرده که در سه ورژن مشکی (Black)، نقره‌ای (Silver) و سفید (White) عرضه می‌شود و امکانات و رده قیمتی آن نیز به همین ترتیب کاهش می‌ساید به طوری‌که بیشترین امکانات به GoPro Hero7 Black تعلق داشته، مدل Silver در میانه قرار دارد و نسخه سفید، ارزان‌ترین و کم‌امکانات‌ترین نمونه در این میان به حساب می‌آید.

گوپرو Hero7 بلک به عنوان پیشرفته‌ترین دوربین این سه‌گانه از فیلم‌برداری 4K‌با 60 فریم در ثانیه پشتیبانی کرده و جالب‌ترین نکته در مورد آن لرزه‌گیر پیشرفته HyperSmooth آن است که طبق ویدئوهای منتشر شده از آن، در حد یک گیمبال حرفه‌ای عمل می‌کند. عکاسی این دوربین با وضوح 12 مگاپیکسل انجام می‌شود که امکان برداشت 30 فریم در ثانیه را داشت و از گرفتن عکس‌ در حالت RAW نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی SuperPhoto Auto HDR نیز در این دوربین حضور دارد.

معرفی گوپرو Hero7 بلک، سیلور و وایت: گران‌، متوسط، ارزان

گوپرو هیرو7 بلک از بیت‌ریت بالای 78Mbps در وضوح 4K/60 پشتیبانی می‌کند و تنها دوربین در این سه‌گانه با امکان اتصال میکروفون خارجی و باتری قابل جداسازی به حساب می‌آید و امکان استریم لایو و زنده نیز به صورت اختصاصی تنها در این دوربین وجود دارد.

گوپرو Hero7 نقره‌ای یک سنسور 10 مگاپیکسلی داشته و وضوح ویدئوی آن 4K با 30 فریم در ثانیه است. از لرزه‌گیر پیشرفته مدل بلک در این دوربین خبری نیست و از لرزه‌گیر عادی استفاده می‌‌کند. در این دوربین از پرتره‌های عمودی به شکل استوری‌های اینستاگرام نیز پشتیبانی می‌شود.

معرفی گوپرو Hero7 بلک، سیلور و وایت: گران‌، متوسط، ارزان

در نهایت گوپرو Hero7 سفید، ساده‌ترین دوربین در این میان است که سنسور 10 مگاپیکسلی داشته و حداکثر وضوح ویدئوی آن نیز 1080p با 60 فریم در ثانیه است.

معرفی گوپرو Hero7 بلک، سیلور و وایت: گران‌، متوسط، ارزان

هر سه دوربین جدید GoPro Hero7 بدون نیاز به قاب جداگانه تا 10 متر زیر آب، مقاوم هستند و به یک صفحه‌نمایش 2 اینچی لمسی مجهزند. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل بلک، 399.99 دلار، مدل نقره‌ای 299.99 دلار و مدل سفید 199.99 دلار است

ارسال یک پاسخ