این HTC One X9 است میانه پبشرفته‌ای به سبک A9

0
3733
رونمایی اچ تی سی وان x9

شرکت اچ تی سی امروز از اسمارت‌فون جدید رده میانی خود با نام One X9 پرده برداشت. این اسمارت‌فون با وجود آنکه به گوشی‌های پرچمدار فعلی کلاس اندروید نزدیک نیز نمی‌شود اما یک گوشی رده میانی پیشرفته محسوب شده و در بسیاری از جهات در مقایسه با One A9 که چندی پیش عرضه شد امکانات و قابلیت‌های بهتری را ارائه می‌کند.

HTC One X9 - اچ تی سی One X9

صفحه‌نمایش HTC One X9 به عنوان یکی از  مهم‌ترین اجزای دستگاه 5.5 اینچی است و همچنان از وضوح فول اچ‌دی یا 1920×1080 پیکسل بهره می‌برد. دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی با لرزه‌گیر اپتیکال و قابلیت برداشت ویدئو با وضوح 4K است و در بالای صفحه‌نمایش نیز یک دوربین التراپیکسلی به چشم می‌خورد. در بخش پردازش این گوشی از چیپ‌ست MediaTek Helio X10 استفاده شده و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

رونمایی اچ تی سی وان x9

به عنوان یکی از تفاوت‌های نچندان تعیین‌کننده نسبت به A9 در این مدل از فناوری پخش صدای BoomSound استفاده شده که در A9 حضور نداشت به عنوان یک تفاوت مهم‌تر البته باید از غیبت سنسور اثر انگشت در One X9 یاد کرد که این روزها در بسیاری از گوشی‌ها حتی برخی نمونه‌های رده پایین و میانی نیز به کار گرفته می شود.

رونمایی اچ تی سی وان x9

قیمت در نپر گرفته شده برای One X9 از سوی HTC که امروز در چین رونمایی شد  رقمی نزدیک به 370 دلار است و هنوز در مورد امکان ارائه این مدل به بازارهای دیگر خارج از چین سخنی به میان نیامده است. .

منبع

ارسال یک پاسخ