معرفی LG-V10 با دو صفحه‌نمایش و دو دوربین سلفی

0
3568
معرفی رسمی گوشی LG V10

همانطور که انتظار می‌رفت بالاخره ال‌جی نیز به مانند بسیاری دیگر از برندها دومین پرچمدار خود در سال جاری را به بازار ارائه کرد. LG-V10 در مقایسه با LG G4 در بسیاری از جنبه‌ها با بهبودهای بزرگی روبرو شده و برخی نکات کاملا جدید نیز در آن به چشم می‌خورد. LG V10‌ نخستین اسمارت‌فون این شرکت کره‌ای با ارائه دو صفحه‌نمایش و دو دوربین سلفی است.

اولین نکته جذاب در مورد گوشی LG-V10 به جنس بدنه آن تعلق دارد. فریم و شاسی دستگاه از نوع فولاد ضد زنگ 316L است که پیشرفت بزرگی برای پرچمداران LG به حساب می‌آید. جنس بخش پشتی نیز کاملا نسبت به گذشته متفاوت شده و از کاوری از جنسی مشابه سیلیکون و ماده‌ای که به آن Dura Skin اطلاق می‌شود ساخته شده است. این کاور که از طراحی زیبایی نیز بهره می‌برد همچنان قابل جدا شدن بوده و مزیت اصلی خود نسبت به دیگر پرچمداران را حفظ کرده است.

معرفی رسمی گوشی LG V10

صفحه‌نمایش گوشی 5.7 اینچی با وضوح QHD و پوششی دو لایه از جنس Gorilla Glass 4 است که نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی را تجربه کرده است.

معرفی رسمی گوشی LG V10

بالای این صفحه‌نمایش یک صفحه‌نمایش 2.1 اینچی دیگری نسبتا هم عرض با صفحه‌نمایش اصلی با وضوح 160×1040 پیکسل در نظر گرفته شده که دارای حالتی برای روشن ماندن دائمی بوده و می‌تواند اطلاعات مختلفی را در لحظات گوناگون به نمایش بگذارد.

معرفی رسمی گوشی LG V10

LG در V10 از دو دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده کرده که یکی از آنها دارای لنز معمولی ست و دیگری برای برداشت سلفی‌های دسته‌جمعی به لنز واید مجهز شده است.

معرفی رسمی گوشی LG V10

دوربین اصلی LG-V10 دقیقا همان واحد  16 مگاپیکسلی F/1.8 حاضر در LG G4 با فیلم‌برداری 2160p است اما تغییر جدید در این دوربین افزوده شدن مد دستی یا manual به فیلم‌برداری آن است و اینک می‌توان مثلا صدای برداشت شده در حین فیلم‌برداری را تغییر داد.

معرفی رسمی گوشی LG V10

در بخش گزینه‌های پردازشی همچنان در این مدل از Snapdragon 808 حاوی 6 هسته پردازشی استفاده شده است رم آن 4 گیگابایت و حافظه داخلی قابل ارتقا آن نیز 64 گیگابایت است. حسگر اثر انگشت در دکمه Power بخش پشتی گوشی جای‌گذاری شده و باتری آن نیز 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندزود 5.1.1 ارائه می‌شود و ابعاد آن 8.6×79.3×159.6 میلیمتر با وزن 192 گرم است.

LG-V10 - معرفی رسمی گوشی LG V10

LG-V10 در رنگ‌های مشکی، آبی کم‌رنگ، سورمه‌ای،‌بژ و سفید این ماه در کره جنوبی عرضه می‌شود و پس از آن با فاصله‌ای مشخص در بازارهای آمریکا، چین،‌آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

معرفی رسمی گوشی LG V10

منبع

ارسال یک پاسخ