معرفی Oppo R17 با اثر انگشت زیر لایه صفحه‌نمایش

0
2476
معرفی Oppo R17 با اثر انگشت زیر لایه صفحه‌نمایش

اگر فکر می‌کنید آتش‌بازی شرکت چینی Oppo پس از معرفی Find X به اتمام رسیده است کاملا اشتباه می‌کنید چرا که Oppo R17 امروز به عنوان مثال نقضی برای این مسئله با مشخصاتی خاص و سنسور زیر لایه صفحه‌نمایش به صورت رسمی معرفی شد. مشخصات جالب‌توجه Oppo R17 علاوه بر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش شامل حضور شیشه گوریلاگلس 6 که چندی پیش معرفی شد و همچنین یکی از کوچک‌ترین notchهای بالای صفحه‌نمایش نیز می‌شود.

پردازش در Oppo R17 با پروسسور Snapdragon 670 که همین چند روز پیش معرفی شد انجام می‌پذیرد و از این رو می‌توان آن را یکی از قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر رده میانی بازار به حساب آورد. در این پردازنده 10 نانومتری از دو هسته Kryo 360 با فرکانس 2 گیگاهرتز مبتنی بر معماری ARM A75 در کنار 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی منطبق بر معماری ARM A55 استفاده شده و پردازش گرافیکی در این پروسسور نیز با Adreno 615 انجام می‌شود. حافظه داخلی دستگاه 128 گیگابایت بوده و 8 گیگابایت رم دارد.

معرفی Oppo R17 با اثر انگشت زیر لایه صفحه‌نمایش

صفحه‌نمایش 6.4 اینچی R17 در کناره‌ها تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارد و در پائی نیز تنها حاشیه چند میلی‌متری کوچکی در آن دیده می‌شود این صفحه‌نمایش در بالا، notch کوچکی را ارائه می‌کند که محل دوربین سلفی آن است و یکی از کوچک‌ترین ناچ‌ها قابل اشاره در بین گوشی‌های اندرویدی بازار است. وضوح این صفحه‌نمایش فول اچ‌دی پلاس بوده و فناوری ساخت آن AMOLED است. زیر این صفحه‌نمایش در محوطه کوچکی به اندازه 4 میلی‌متر مربع، سنسور اثر انگشت قرار دارد که با قرار دادن انگشت روی آن، اطلاعات سطح پوست به خوبی خوانده می‌شود.

معرفی Oppo R17 با اثر انگشت زیر لایه صفحه‌نمایش

وضوح دوربین‌های بخش پشتی دستگاه از سوی Oppo مشخص نشده اما دوربین جلوئی، 20 مگاپیکسلی f/2.0 است و احتمالا قابلیت شناسائی چهره را نیز خواهد داشت. باتری گوشی 3,500mAh ظرفیت دارد که می‌توان انتظار داشت که همچون Oppo R15 که به شارژ سریع مجهز بوده و در عرض 30 دقیقه، 58 درصد آن پر خواهد شد شرایط مشابه‌ای داشته باشد.

این گوشی با اندروید 8.1 و در رنگ‌های آبی و بنفش عرضه می‌شود که هر دو در نور تغییر رنگ می‌دهند. قیمت دستگاه هنوز مشخص نیست اما زمان اولین فروش آنی (flash sale) آن 4 روز دیگر یعنی 18 آگوست در نظر گرفته شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ