با هیولای 128 گیگابایتی و ساعت ZTE آشنا شوید

0
2978
معرفی سه گوشی و یک ساعت جدید از zte

شرکت ZTE یکی از برندهای چینی نسبتا مهم بازار به حساب می‌آید که برخلاف اکثریت برندهای مشابه اسمارت‌فون‌های پیشرفته و مدرن با قیمت‌های بالا را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت امروز از سه گوشی موبایل و یک اسمارت‌واچ رونمایی کرد که یکی از این گوشی‌‌ها از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری حداقل روی کاغذ بسیاری از بزرگان را جا می‌گذارد.

پیشرفته‌ترین محصول معرفی شده از سوی ZTE در این نوبت Axon Lux نام دارد که صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی بر بالای صفحه‌نمایش دارد. پردازش در این گوشی با Snapdragon 810 تامین شده، 4 گیگابایت رم دارد و از 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا سود می‌برد.

معرفی سه گوشی و یک ساعت جدید از zte

باتری گوشی 3000 میلی آمپر ساعتی ست و علاوه بر سنسور اثر انگشت به اسکنر چشم و NFC نیز مجهز شده است. شیشه گوریلاگلس این مدل از پوشش ضد میکروب (Antimicrobial) برخوردار شده که یافتن نمونه دومی برای این ویژگی به نتیجه چندانی منجر نمی‌شود. بدنه دستگاه همانند برخی محصولات پیشین سامسونگ از پلاستیک با ظاهر چرم ساخته شده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز حوالی 625 دلار است.

معرفی سه گوشی و یک ساعت جدید از zte

دیگر مدل معرفی شده توسط ZTE در این نوبت Axon معمولی است که پیش از این در آمریکا و کانادا در دسترس قرار داشت و اینک به بازار چین معرفی شده است. این گوشی نیز دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی است اما وضوح آن به 1080p‌کاهش پیدا کرده در عوض پوشش Antimicrobial آن تغییری نداشته است. اسنپ‌دراگون 810، رم 3 گیگی،‌32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی همراه با همان ترکیب دوربین‌های سه گانه و همان حسگرهای سه گانه گفته شده در مدل Lux سایر مشخصات این مدل را که با قیمت 435 دلار وارد بازار می‌شود را تشکیل می‌‌دهند.

معرفی سه گوشی و یک ساعت جدید از zte

در نهایت مدل سوم Axon Mini نام دارد که تنها نکته اشاره شده در مورد مشخصات آن صفحه‌‌نمایش 5.2 اینچی سوپر AMOLED است. نکته بسیار منحصر به فرد در مورد این گوشی ارائه شدن آن با صفحه‌نمایش فورس‌تاچ پیش از اپل است. این پنل امکان تشخیص سطوح مختلف فشار روی پنل را داراست.

معرفی سه گوشی و یک ساعت جدید از zte

همراه این سه مدل گوشی، شرکت ZTE امروز از یک ساعت هوشمند مدور با نام Axon Watch نیز رونمایی کرد که دارای صفحه‌‌نمایش 1.4 اینچی با پوشش شیشه یاقوت و استاندارد ضد آب IP67 است. 4 گیگ حافظه داخلی 512 مگابایت رم و باتری 300 میلی آمپر ساعتی همراه با بلوتوث 4.1 سایر مشخصات این ساعت که به سیستم‌عامل Tencent OS  (و نه اندروید ور) مجهز شده را تشکیل می‌دهند. این ساعت که هنوز قیمت آن مشخص نشده ظاهرا فقط به بازار چین ارائه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ