موبایل تاشو اشرافی سامسونگ به زودی از چین خارج می‌شود

0
12125
موبایل تاشو اشرافی سامسونگ به زودی از چین خارج می‌شود

شرکت سامسونگ در اواسط پاییز سال گذشته یک موبایل تاشو اندرویدی را منحصرا به بازار چین عرضه کرد که تفاوت‌های بسیار بزرگی با آنچه اینک به عنوان استاندارد طراحی گوشی‌های موبایل از آن یاد می‌شود دارد و مشخصات پیشرفته و البته قیمت بسیار بالایی دارد. این گوشی که SM-W2017 نام دارد ظاهرا قرار است به زودی از انحصار ارائه در کشور چین خارج شده و در کشور زادگاه خود یعنی کره‌جنوبی ارائه شود.

موبایل تاشو اشرافی سامسونگ به زودی از چین خارج می‌شود

خبر جدید در این رابطه به نقل از یک منبع کره‌ای و با اشاره به اطلاعات رسمی یک اپراتور داخلی این کشور منتشر شده که البته در آن به زمان دقیق و حتی محدوده زمانی ارائه این گوشی نیز اشاره‌ای نشده است. این موبایل تاشو سامسونگ دارای دو صفحه‌نمایش Super AMOLED با ابعاد 4.2 اینچ و وضوح 1080p است و یک دوربین 12 مگاپیکسلی (با دیافراگرام f/1.9 و فیلم‌برداری 4K) و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. پروسسور پردازشی این گوشی برخلاف انتظار قدرتمند بوده و از رده پرچمدار Snapdragon 820 انتخاب شده است رم دستگاه 4 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن نیز 64 گیگابایت است.

موبایل تاشو اشرافی سامسونگ به زودی از چین خارج می‌شود

همانطور که از یک گوشی تاشو انتظار داریم ضخامت این مدل نسبتا زیاد بوده و 15.8 میلیمتر قطر دارد. در طول عرض اما با دیوایس کوچکی روبرو هستیم و اندازه‌های 127.8 و 61.4 میلیمتری آن در این دو مورد به اندرویدفون‌های سال‌های دور شباهت دارد. وزن این گوشی اما زیاد بوده و به واسطه دو صفحه‌نمایش جداگانه آن، 208 گرم وزن دارد. سنسور اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه واقع است و باتری داخلی مجهز به شارژ بی‌سیم آن نیز 2300mAh ظرفیت دارد. این گوشی در زمان ارائه به بازار در نوامبر سال گذشته از قیمتی فراتر از 2,900 دلار برخوردار بوده که حتی مقایسه آن با پرچمداران فعلی سامسونگ یعنی سری S8 نیز اختلاف بسیار زیادی را نشان می‌‌دهد. هنوز مشخص نیست که قیمت دستگاه در صورت ارائه آن به بازار کره در همین سطح خواهد بود یا تغییر می‌کند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این اعلام شده است که گوشی تاشو تا سال 2019 در برنامه سامسونگ نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ