نسوز و بساز ، عکس بذار و ببر! مسابقه فیلیپس

0
2397
نسوز و بساز ، عکس بذار و ببر! مسابقه فیلیپس

اتو یکی از آن دست وسایلی است که تقریبا همه ما با آن همیشه سر و کار داشته‌ایم. ممکن است در این میان خاطرات تلخی را هم با سوزاندن لباس محبوب‌مان در زیر این دستگاه‌های داغ تجربه کرده باشیم، تجربه‌ای که این روزها و به واسطه فناوری‌هایی چون OptimalTemp کمپانی فیلیپس، به دست فراموشی سپرده شده است. حال به همین خاطر قصد داریم تا یک مسابقه جذاب با عنوان نسوز و بساز که با همکاری فیلیپس و شکوفا الکتریک، نماینده رسمی این شرکت در ایران برگزار می‌شود را در اینجا برای شما شرح دهیم تا شاید یکی از برندگان خوش شانس این رقابت جالب شوید.

چگونه در این مسابقه شرکت کنیم؟

اگر در کمد لباس خودتان را باز کنید، به‌طور حتم برخی از آن‌‌ها برایتان محبوبیت بیشتری دارند. ممکن است شخص خاصی آن را به شما هدیه داده باشد و یا به‌واسطه مارک و برندی که دارد، محبوب قلب شما باشد! حال از این لباس مورد علاقه خودتان که دوست ندارید به هیچ عنوان در زیر دمای بالای یک اتو بسوزد، یک عکس جالب و خلاقانه بیندازید. سپس آن را با هشتگ نسوز و بساز (#نسوزوبساز) در صفحه اینستاگرام خودتان منتشر کنید تا دیگران نیز با چهره لباس محبوب شما آشنا شوند!

نسوز و بساز ، عکس بذار و ببر! مسابقه فیلیپس

چه کسانی برنده می‌شوند؟

پس از آنکه عکس خودتان را با #نسوزوبساز به اشتراک گذاشتید، حال نوبت به بخش داوری می‌رسد تا ببینیم چه کسانی برنده می‌شوند. در این مرحله بسته به خلاقیت و کیفیت تصویر گرفته شده، برندگان مشخص می‌شوند. پس تا جایی که می‌توانید، تصویری جالب و جذاب بگیرید تا شانس‌تان برای برنده شدن در مسابقه نسوز و بساز بیشتر باشد.

جوایز چه هستند؟

به ۳ نفر از کسانی‌که بهترین و جذاب‌ترین تصاویر را گذاشته باشند، بن خرید محصولات فیلیپس به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان هدیه داده می‌شود تا هر آن چیزی را که دوست دارند برای خودشان انتخاب کرده و سفارش دهند.

تا چه زمانی فرصت شرکت در مسابقه را داریم؟

از روز ۱۱ اردیبهشت ماه تا پایان ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شما می‌توانید تصاویر خودتان را با هشتگ نسوزوبساز به اشتراک گذاشته و شانس برنده شدن را کسب کنید. در طی این بازه زمانی، بایستی تنها یک عکس را با این هشتگ منتشر کنید و توجه داشته باشید که صفحه اینستاگرام‌تان نباید در حالت Private باشد.

برندگان چه زمانی معرفی می‌شوند؟

پس از آنکه مسابقه در ۱۰ خرداد ماه به پایان رسید، حال نوبت داوری است تا از میان تصاویر منتشر شده در اینستاگرام، ۳ نفر برتر انتخاب شوند. اسامی افراد برنده نیز تا ۲۰ خرداد ماه و در بلاگ فیلیپس اعلام خواهد شد.

فناوری Optimal TEMP چیست؟

آخرین انقلاب در حوزه عملکرد اتوهای بخار، عرضه نتیجه‌ای بی نقص از ترکیب بخار و درجه حرارت است. این قابلیت برای اطمینان از سرعت اتو کردن و دستیابی به نتیجه‌ای مناسب بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم خاص و یا نگرانی در مورد پارچه مورد نظر، به کار گرفته شده است.

در گذشته چین و چروک‌ها توسط کفی بسیار گرم و داغ شده اتو صاف شده و سپس برای بهبود کار بخار به آن اضافه می‌شد که این امر باعث کاهش عمر لباس ها می‌گردید و یا نتیجه مطلوبی از اتو را ارائه نمی‌کرد. اما فیلیپس با فناوری و نوآوری جدید، این روند را سرعت بیشتری بخشیده است. سِری اتوهای هوشمند فیلیپس قابلیت صاف کردن انواع البسه از جین و کتان گرفته تا حریر و ابریشم را بدون نیاز به تنظیم درجه دما و یا بخار فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد حجم زیادی از انواع لباس‌ها را در کمترین زمان و با خیالی آسوده اتو کنید.

ارسال یک پاسخ