چگونه لانچر گلکسی S8 را روی S7/S7edge نصب کنیم؟

1
11208
چگونه لانچر گلکسی S8 را روی S7/S7edge نصب کنیم؟

رابط کاربری یا لانچر گلکسی S8 و اس 8 پلاس یکی از جذابیت‌های نرم‌افزاری دو پرچمدار جدید سامسونگ به حساب می‌آید. در این رابط کاربری با وجود شباهت‌های نزدیک به آنچه پیش از این در سری S7 دیده‌ایم برخی نکات تازه‌ نیز به چشم می‌خورد که از آن جمله می‌توان امکان دسترسی به منوی اصلی یا App drawer تنها با کشیدن دست رو به بالا و پایین صفحه در هر بخشی از home screen اشاره کرد. امروز روشی در دسترس قرار گرفته که با کمک آن به سادگی هر چه تمام‌تر می‌توان لانچر گلکسی S8 را روی هر دو گوشی S7 و یا S7 edge بدون نیاز به روت کردن دستگاه نصب کرد.

چگونه لانچر گلکسی S8 را روی S7/S7edge نصب کنیم؟

تنها محدودیت در این کار آپدیت کردن گوشی‌ها به اندروید 7 نوقا است و به جز این مورد مانع دیگری در این راه وجود ندارد. 

برای آغاز نصب یکی باید فایل apk لانچر گلکسی S8 را دانلود کنید. برای این کار از یکی دو لینک دانلودی که ادامه در دسترس قرار گرفته استفاده کنید و یا با خود گوشی یا با کامپیوتر این دو فایل را دانلود کنید. پس از دانلود توسط گوشی و یا دانلود توسط کامپیوتر و انتقال آن به گوشی تنها باید روی این فایل برای نصب tap کنید. در این حالت اگر اخطار can’t open file را دریافت کردید تنها کافی ست فایل دیگر را دانلود کنید.

لینک دانلود 1

لینک دانلود 2

پیش از نصب مطمئن باشید که تیک گزینه unknown sources در تنظیمات Security گوشی حتما فعال باشد. پس از پایان یافتن نصب با یک بار فشردن دکمه home به لانچر جدید S8 وارد می‌شوید. اگر در این حالت لانچر کرش کرد بدون نگرانی به مسیر :

“Settings” > “Applications” > “TouchWiz Home” > “Storage”

رفته و اقدام به clear data و clear cache کنید.

چگونه لانچر گلکسی S8 را روی S7/S7edge نصب کنیم؟

با این کار مشکل به احتمال فراوان حل می‌شود در صورت حل نشدن این مشکل و نیاز به بازگشت به لانچر قبلی نیز تنها کار لازم مراجعت به اپلیکیشن TouchWiz Home از منوی Application، زدن آیکون سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه‌نمایش و انتخاب گزینه Uninstall Updates است.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ