نوت بوک ایسر اسپایر (Acer Aspire V 15-V3-574G ) اقتصادی و قابل اعتماد

0
2170
ارائه نوت بوک جدید ایسر v3

نوت بوک V3 نماینده ای از لپ‌تاپ‌های مالتی مدیای کمپانی Acer محسوب می‏‌شود که با وجود کیفیت ساخت عالی و قدرت مناسب، از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است. این نوت‌بوک تقریبا برای اکثر کاربران مبتدی خانگی و اداری گرفته تا کاربران حرفه‌ای و حتی علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، مناسب بوده و در بازه قیمتی خود یکی از مناسب‌ترین نوت‏‏‌بوک‏های موجود در بازار است.

Sponsored

طراحی بدنه ایسر اسپایر V3 از جنس پلاستیک به صورت مشکی براق، ساده و شکیل بوده و نمایشگر آن 15.6 اینچ، FullHD با رزولوشن 1080×1920 است. این نمایشگر از تکنولوژی ComfyView ایسر بهره می‌برد که در آن لایه مات روی صفحه‌نمایش موجب کاهش بازتاب نور شده و در نتیجه تصویر به نمایش درآمده حتی در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسب و زوایای دید مطلوبی برخوردار است. ایسر در ساخت این نوت بوک از پردازنده Core i7-5500U اینتل در کنار 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 استفاده کرده و با بهره‏‌گیری از پردازنده گرافیکی قدرتمند NVidia GeForce 940M 4GB ترکیب سخت افزاری عالی را برای کاربر فراهم نموده است.

ایسر اسپایر V3 - ارائه نوت بوک جدید ایسر v3

صفحه کلید ایسر اسپایر V3 با گود بودن محل قرار گیری اش نسبت به سطح مچ و فاصله مناسب دکمه‌ها از یکدیگر به کاربر این امکان را می‌دهد که با سرعت بالا و با خطاهای کم، تایپ نماید. سطح تاچ پد V3 کمی پایین‌تر از سطح استراحتگاه مچ دست قرار گرفته و به راحتی حتی بدون نگاه کردن به دستگاه، قابل شناسایی است. این تاچ پد مالتی تاچ است و در مجموع از حساسیت خوبی برخوردار است. سیستم خنک‌کننده نوت بوک ایسر اسپایر V3 بسیار خوب طراحی شده است بطوری‌که حتی هنگام انجام محاسبات سنگین، صدای زیادی تولید نکرده و زیاد گرم نمی‏‌شود. بلندگوهای استریو با به همراه داشتن تکنولوژی Dolby Home Theater این سیستم را از نظر کیفیت صدا مناسب کرده است. جک ۳ میلی‌متری هدفون و میکروفون، 3 عدد درگاه USB، درگاه‌های  Ethernet، VGA و HDMI ، وب‏کم، درایو نوری با قابلیت رایت و پخش DVD و درگاه حافظه  SD از امکانات این نوت بوک هستند.

نوت‌بوک ایسر مدل Aspire V 15 – V3-574G با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می‌شود.

ارسال یک پاسخ