نوکیا P با دوربین 23، رم 6 و اسنپ‌دراگون 835؟

0
2713
اطلاعات تایید نشده در مورد نوکیا P و نوکیا C1

نوکیا P شاید نامی باشد که در نزدیک به دو ماه دیگر در فوریه 2017 عنوان پیشرفته‌ترین گوشی اندرویدی حال حاضر بازار را از آن خود کند. در حالی‌که تمامی خبرها و شایعات تایید نشده از احتمال حضور مجدد نوکیا به بازار اسمارت‌فون با دو گوشی اندرویدی که امسال در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌شوند خبر می‌دهند ظاهرا نام نوکیا P بیش از پیش به حقیقت نزدیک شده است.

اطلاعات تایید نشده در مورد نوکیا P و نوکیا C1

تا به امروز تقریبا تمامی خبرهای رخنه کرده در مورد گوشی‌های جدیدی که شرکت HMD (صاحب امتیاز چینی برند نوکیا) در سه ماهه اول سال آینده میلادی به بازار عرضه می‌کند به مدل‌هایی حداکثر در رده میانی اشاره داشتند اما امروز خبری در مورد اسمارت‌فونی به نام نوکیا P منتشر شد که منبع انتشار دهنده از آن به عنوان یک پرچمدار قدرتمند با چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 835، همراه با 6 گیگابایت رم و دوربینی 23 مگاپیکسلی با فلش زنون یاد می‌کند. لنز دوربین این گوشی همانطور که از یک اسمارت‌فون پیشرفته ساخت نوکیا انتظار داریم، عنوان پر افتخار کارل‌زایس را روی خود می‌بیند. با اینکه در مورد سایز صفحه‌نمایش توسط این منبع اظهارنظری صورت نگرفته اما خبرهای قبلی به QHD بودن این صفحه‌نمایش اشاره کرده بودند. سیستم‌عامل این مدل نیز ظاهرا آخرین نسخه از اندروید خواهد بود و طبق خبرهای رسیده، گوگل در همکاری نزدیکی با نوکیا در این پروژه قرار خواهد داشت.

اطلاعات تایید نشده در مورد نوکیا P و نوکیا C1

مدل دیگری که شایعه ارائه آن در MWC 2017 به گوش می‌رسد نوکیا C1 نام دارد که با وجودی که این مدل نیز طبق ادعای منبع از Snapdragon 835 سود می‌برد اما رم آن تنها ! 4 گیگابایت است. جذابیت این مدل را باید در پشت آن جست‌وجو کرد که دو دوربین 16 و 12 مگاپیکسلی، نوکیا را نیز به جمع سازندگان دوربین‌های دوگانه اندرویدی می‌افزایند. در هر کنار این دو دوربین 3 فلش LED، یک فلش زنون و یک فوکوس لیزری نیز حضور دارند. باتری این مدل 3,210mAh ظرفیت دارد و حافظه داخلی آن در سه مدل 32، 64 و 128 گیگابایتی ارائه می‌شود.

پ‌ ن : تصویر نوکیا C1 تزئینی‌ست.

منبع

ارسال یک پاسخ