نوکیا9 یک پله دیگر به واقعیت نزدیک شد : تأیید FCC

0
2215
نوکیا9 یک پله دیگر به واقعیت نزدیک شد : تأیید FCC

ارائه نوکیا9 در طی چند ماه آینده دیگر حتمی به نظر می‌رسد این گوشی که خبرهای آن از چند ماه پیش آغاز شده حالا تقریبا به جز شکل ظاهری، دیوایسی شناخته شده برای ما به حساب می‌آید؛ چندی پیش مشخصات نوکیا 9 از طریق بنچ‌مارک AnTuTu افشا شد و قبل از آن نیز نوکیا 9 درون یک حصار در دنیای واقعی دیده شد. حالا تکه دیگری از این پازل تکمیل شده چرا که امروز نوکیا9 توسط بنیاد FCC ایالات متحده نیز تأیید شد که تصویر این تأییدیه را در زیر مشاهده می‌کنید.

نوکیا9 یک پله دیگر به واقعیت نزدیک شد : تأیید FCC

در اینجا نیز از نوکیا 9 با عنوان TA-1004 یاد شده و با اینکه اطلاعات سخت‌افزاری بزرگی در این سند نیست و تنها به حضور NFC و بلوتوث نسخه 4.2 در آن اشاره شده است اما از نگاهی دیگر این اطلاعات بسیار حائز اهمیت چرا که همانطور که در سند نیز دیده می‌شود نوکیا 9 از هر دو شبکه GSM و CDMA پشتیبانی می‌کند که در کنار دریافت تأییدیه از FCC به صورت غیر مستقیم به ارائه شدن این گوشی در بازار آمریکا اشاره دارد؛ امری که نوکیا‌های قبلی این رده از جمله نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 موفق به انجام آن (حداقل تا به امروز) نشده‌اند.

آنچه تا به امروز در مورد نوکیا 9 می‌دانیم شامل صفحه‌نمایش 5.3 اینچی QHD، رم 4 یا 8 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی دو دوربین 13 مگاپیکسلی و چیپ‌ست Snapdragon 835 است و احتمالا قیمت آن نیز حوالی 700 دلار خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ