هدایای ویژه ایرانسل برای شب یلدای دیجیتال

0
2204
هدایای ویژه ایرانسل برای شب یلدای دیجیتال

ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای دیجیتالی ویژۀ خود را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمۀ رایگان ایرانسلی، تخفیف 50 درصدی برگزاری کلاس‌های آنلاین در اپلیکیشن داناپلاس و هدایای ویژۀ تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من است. ایرانسل همچنین در این شب، برنامۀ ویژه‌ای با حضور هنرمندان محبوب، در صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است. ایرانسل امسال در یلدای دیجیتال هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #5* و یا از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من، بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت داخلی را دریافت کنند. این بسته، از ساعت 18 روز 30 آذر ماه 1399 تا ساعت 18 اول دی ماه، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

طرح هدیۀ مکالمه با شماره‌گیری کد #2*1*4444* و یا از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقۀ بعدی مکالمه، رایگان است. این طرح، از بامداد 30 آذر 1399 تا ساعت 23:59 این روز، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

50 درصد تخفیف در برگزاری کلاس آنلاین، ویژۀ یلدا، روی پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس، یکی دیگر از هدایای درن ظر گرفته شده در یلدای دیجیتال است. مهلت فعال‌سازی این بستۀ تخفیفی، تا 30 آذر ماه 1399 است و با استفاده از آن، بهره‌مندی از 50 درصد تخفیف برای فعال‌سازی بستۀ یک ماهۀ 315 هزار تومانی، با قیمت 157 هزار و 500 تومان، امکان‌پذیر است.

علاوه بر هدایای فوق، ایرانسل مانند روال سال‌های قبل، در بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل من، برای مشترکان خود در یلدای دیجیتال هدیه‌ی ویژه‌ای در نظر گرفته است. در هر ساعت از روز 30 آذر ماه 1399، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من به ۴۰ کاربر، ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

ایرانسل همچنین ویژه‌برنامه‌ای را برای مخاطبان صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است. این برنامه، با اجرای لیلی رشیدی، ترکیبی از موسیقی، قصه و خاطره است و طی آن، احترام برومند و بهرام شاه‌محمدلو (آقای حکایتی)، برای مخاطبان اینستاگرام ایرانسل، قصه‌های یلدایی می‌گویند. ویژه‌برنامۀ یلدای 99 ایرانسل، شامل پنج قسمت پنج تا 9 دقیقه‌ای به همراه پنج موزیک ویدیو است. تماشای برنامۀ «یلدا امن»، با مراجعه به صفحۀ رسمی irancell در اینستاگرام، به نشانی instagram.com/irancell امکان‌پذیر است.

ارسال یک پاسخ