هدست وایرلس سونی WF-1000XM3 مجهز به نویزکنسلینگ

0
1812
هدست وایرلس سونی WF-1000XM3 مجهز به نویزکنسلینگ

ساخت هدست‌های کاملا بی‌سیم پس از موفقیت AirPods اپل در دستور کار اکثر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند قرار گرفته و به جز برندهای اصلی این رده مثل سامسونگ و هواوی، دیگران نیز شانس خود را در این زمینه می‌آزمایند که از آن جمله می‌توان به اوپو O-Free و شیائومی AirDots Pro اشاره کرد که هر دو در سال گذشته به ترتیب با 699 و 399 یوان (101 و 58 دلار) به بازار عرضه شدند. شرکت سونی با سابقه طولانی در این رده نیز دست از تلاش بر نداشته و در همین راستا، امروز از هدست وایرلس سونی WF-1000Xm3 رونمایی شده است.

معرفی سونی WF-1000XM3 هدست وایرلس نویزکنسلینگ

هدست وایرلس سونی WF-1000XM3 که می‌توان آن را آپدیتی بر هدست دو ساله WF-1000X دانست یک هدست کاملا بی‌سیم یا اصطلاحا true wireless است که از دو پخش‌کننده صدای مجزا که مستقلا با بلوتوث به گوشی وصل می‌شوند برخوردار است. این هدست همچنین از قابلیت حذف نویز اکتیو برخوردار بوده و امکان حذف کامل صدای محیط را ارائه می‌کنند.

اولین نکته مثبت در مورد این هدست وایرلس سونی به طراحی آن تعلق دارد که جدا از فضایی که برای ایجاد صدای بم یا باس در آن ایجاد شده یک سطح خازنی برای کنترل قابلیت‌های مختلف نیز روی دیده می‌شود. از جمله کاربری‌های این سطح، لمس آن برای ورود صدای محیط در هنگام صحبت کردن با افراد است. طبق ادعای سونی،  اپلیکیشن Headphones Connect از ویژگی جدیدی به نام Adaptive Sound Control برخوردار است که با تشخیص هوشمندانه وضعیت کاربران، صداهای مهم مثل بوق ماشین در هنگام عبور از خیابان و یا اعلان ایستگاه قطار در هنگام انتظار روی سکو را به گوش کاربران می‌رساند.

معرفی سونی WF-1000XM3 هدست وایرلس نویزکنسلینگ

 

پردازنده حاضر در این هدست از نوع QN1e HD NC است که دقیقا همان پروسسور حاضر در هدفون WH-1000XM3 بوده و تفاوتی از این لحاظ نمی‌کند. ارتباط بی‌سیم این مجموعه با بلوتوث نسخه 5 با برد موثر 10 متر انجام می‌پذیرد و وزن هریک از ایربادها نیز 9 گرم است. کیس شارژینگ این مجموعه نیز 77 گرم وزن دارد که در عرض 1.5 ساعت باتری هدست را پر می‌کند. این باتری با روشن بودن قابلیت حذف نویز تا 6 ساعت و بدون آن تا 8 ساعت، انرژی هدست را تأمین می‌کند.

معرفی سونی WF-1000XM3 هدست وایرلس نویزکنسلینگ

سونی WF-1000Xm3 از ماه آینده میلادی با قیمت 230 دلار در آمریکا، 250 یورو در اروپا و 220 پوند در بریتانیا در دو رنگ مشکی و نقره‌ای (متمایل به طلایی) عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ