چهار تکه فلز هدفون Beats Solo را سنگین کرده‌اند!

0
1743
استفاده از وزنه در هدست بیتس سولو برای سنگین تر شدن

در دنیای هدست‌ها، گذشته از نام و برند تجاری دستگاه، یک چیز بیش از سایرین در نگاه خریداران به معنای کیفیت بالای هدست است. وزن و سنگینی یک هدست مستقیما به معنای کیفیت آن تعبیر می‌شود امری که سازندگان نیز از آن آگاه بوده و عمدا برخی از تولیدات خود را به صورت مصنوعی سنگین می‌کنند، هدفون Beats Solo یکی از این موارد است.

این خبر پس از بازگشایی این هدست توسط کاربری در وب‌سایت Medium.com منتشر شده است. در طی این بازگشایی مشخص شده است که نزدیک به 30 درصد از وزن هدست را چهار وزنه فلزی که تنها و تنها به همین علت یعنی افزایش وزن به مجموعه اضافه شده‌اند، تشکیل می‌دهند.

هدفون Beats Solo - استفاده از وزنه در هدست بیتس سولو برای سنگین تر شدن

استفاده از وزنه در هدست بیتس سولو برای سنگین تر شدن

حس بهتر بودن یک هدست به واسطه وزن سنگین آن معمولا به دلیل سنگین‌تر بودن هدست‌های با کیفیت در ذهن شکل گرفته است اما معکوس این رابطه یعنی یک هدست سنگین لزوما به معنای با کیفیت بودن صدای خروجی از آن نیست و هدفون Beats Solo این موضوع را به خوبی ثابت کرده است.

هدفون Beats Solo - استفاده از وزنه در هدست بیتس سولو برای سنگین تر شدن

Medium علاوه بر اشاره بر این قضیه، قیمت قطعات کلی این هدست را نیز پیش از آنکه در کنار هم برای ساخته شده Solo قرار بگیرند با هم جمع زده و به رقمی نزدیک به 16.90 دلار رسیده است حال آنکه این هدست با قیمت حداقل 200 دلار به فروش می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ