هر سه عضو گلکسی اس 10 در کنار هم در یک قاب

0
1833
هر سه عضو گلکسی اس 10 در کنار هم در یک قاب

در طی یکی دو ماه گذشته تقریبا هیچ روزی بدون خبر تازه‌ای در مورد سه‌گانه پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی خانواده گلکسی اس 10 نگذشته است. در این خبرها اطلاعات متفاوتی نظیر حجم باتری S10‌ها، نام‌گذاری نسخه ارزان‌تر این سری با نام S10E و ارائه حافظه LPDDR5 برای اولین بار در سری گلکسی S10 ارائه شده است. از این سری کم و بیش تصاویری نیز به بیرون رخنه پیدا کرده که از رندرهای مبتنی بر حدس و گمان تا تصاویر واقعی را در بر می‌گیرد و حتی چند روز پیش تصویری از گلکسی اس 10 پلاس در دست فردی ناشناس منتشر شد. این سری که معرفی آنها به 20 فوریه (1 اسفند 1397) موکول شد است حالا آرام‌آرام در حال لو رفتن کامل بوده و تقریبا هیچ نکته تازه‌ای برای زمان رونمائی آنها باقی نخواهد ماند. امروز نیز مثل روزهای گذشته خبر دیگری در این زمینه منتشر شده که تصاویر سه گوشی آینده این خانواده را از پشت و جلو در کنار هم نشان می‌دهد.

هر سه عضو گلکسی اس 10 در کنار هم در یک قاب

این تصویر که به نقل از لیکر معروف Evan Blass در حساب توئیتری وی یعنی Evleaks منتشر شده است این سه گوشی یعنی گلکسی S10E، گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس را از پشت در کنار هم و درون یک قاب شفاف نشان می‌دهد که اختلاف سایز و ابعاد بدنه از روی این عکس کاملا مشهود است. نکته جالب دیگر در این میان به حضور دو دوربین در گلکسی S10E تعلق دارد؛ جائی‌که دو ورژن دیگر دارای سه دوربین هستند. به جز این مورد، ابعاد لنز دوربین‌های این قسمت نیز در دو نسخه قوی‌تر بزرگ‌تر از ورژن E بوده که همین موضوع احتمالا از متفاوت بودن دوربین‌های این مدل و دو مدل دیگر سخن می‌گوید.  با اینکه در بخش پشتی هر سه گوشی خبری از سنسور اثر انگشت نیست اما این سنسور در دو نسخه گران‌قیمت‌تر ظاهرا در زیر لایه شیشه‌ای نمایشگر قرار دارد اما در S10E همانطور که از بزرگ‌تر بودن دکمه پاور در کناره سمت راست گوشی در این تصویر می‌توان حدس زد، این سنسور به کناره دستگاه منتقل شده است. از سنسور ضربان قلب نیز در کنار دوربین‌‌های اصلی ظاهرا در S10E خبری نیست.

اگر به سراغ قسمت‌های جلوئی این سه گوشی برویم تفاوت‌ها بازهم ادامه پیدا می‌کد جائی‌که در S10E و گلکسی اس 10 یک حفره پانچ شده برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده اما در گلکسی S10 پلاس این حفره‌ به بیضی تغییر شکل پیدا کرده و درون آن دو دوربین سلفی کاملا مشهود است.

بریدگی دایره‌ای در پائین هر سه مدل نیز به احتمال قوی از ادامه حضور جک 3.5 میلی‌متری هدست در این گوشی‌ها خبر می‌دهد. در نهایت به عنوان آخرین نکته باید به حضور دکمه Bixby در هر سه مدل اشاره کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ