پاژ برگزار می‌کند: همایش عملی‌ آموزشی فناوری‌های شبکه

4
4369
نشست خبری شرکت پاژ

شرکت شبکه‌بانان پاژ ارائه دهنده راه‌حل های جامع شبکه‌های ارتباطی با برگزاری مراسمی ویژه از برگزاری همایش عملی-آموزشی فناوری‌های پیشرفته در شبکه‌های کامپیوتری در شهریور ماه امسال در سالن همایش‌های برج میلاد خبر داد. این همایش عملی‌ آموزشی در 25 شهریور ماه سال جاری در دو فاز سخنرانی و مقاله‌خوانی و کارگاه سخت‌افزاری برگزار می‌شود.

مراسم خبری شرکت پاژ در محل هتل اسپیناس تهران با حضور میران ارشد این شرکت شامل مهندس احسان عماد مدیرعامل، مهندس کاکایی رئیس هیئت مدیره، بابک عماد مسئول و ریاست بخش فروش و امیر دهقان ریاست بخش پشتیبانی از مشتریان و امور قراردادها همراه با خانم آرزو میرزاخانی مشاور رسانه‌ای مجموعه و حمعی از خبرنگاران حوزه فناوری برگزار شد.

نشست خبری شرکت پاژ

دکتر احسان عماد مدیرعامل شرکت پاژ ضمن خیر مقدم به حاضران، هدف شرکت پاژ را در این مسیر، قدم گذاردن در فضای علمی و آموزشی کشور در زمینه شبکه و ارتقا سطح دانش شبکه در سطح کشور عنوان کرد. از دیدگاه مدیرعامل پاژ برگزاری همایش‌هایی از این دست منجر به انتقال تجربه بین‌المللی به کاربران و شرکت‌های داخلی شده و استفاده و شرکت در آن برای طیف‌هایی از کاربران نظیر دانشجویان،‌کارفرمایایان شبکه و سازمان‌های دولتی بسیار مفید و سودمند خواهد بود.

همایش عملی‌ - نشست خبری شرکت پاژ

در همایش عملی‌ آموزشی فناوری‌های پیشرفته در شبکه‌های کامپیوتری در مجموع 6 کارگاه تخصصی مختلف برگزار می‌شود که در مجموع در بر دارنده نزدیک به 1.5 میلیارد تومان تجهیزات مدرن و به‌روز شبکه هستند. این سرمایه‌گذاری بالا و حجم کالای وارد شده به کارگاه‌های تخصصی، این همایش را قادر خواهد ساخت تا کاربران فراوانی را در سطح کشور با فناوری‌های جدید از نزدیک آشنا سازد و در زمینه آموزشی گام بلندی رو به جلو بردارد.

همایش عملی‌ - نشست خبری شرکت پاژ

در بخش مقالات تخصصی این همایش نیز در سه حوزه پذیرش صورت می‌گیرد که شامل مباحت VoIP (و زیر مجموعه‌هایی چون ویدئو کنفرانس و Integrated data)، مباحث مرتبط با امنیت اطلاعات و در نهایت مقالاتی در ارتباط با مرکز داده (همراه با Cloud Computing) خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از سه حوزه مقالات خود را ارائه کنند. شرایط و ضوابط حضور در همایش و ارسال مقالات در سایت شرکت پاژ به آدرس events.pazhnetwork.com در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان به ارسال مقاله در این همایش حداکثر تا اول شهریور ماه سال جاری برای ارسال مقالات فرصت خواهند داشت.

همایش عملی‌ - نشست خبری شرکت پاژ

برای داوری در بخش مقالات این همایش عملی‌ آموزشی از طیف‌های مختلف اساتید برجسته دانشکاهی دعوت به عمل آمده و برای مقاله‌های برتر نیز جوائز نقدی در نظر گرفته شده است. در ادامه این مراسم مسئولان و مدیران شرکت پاژ به سوالات حضار و خبرنگاران پاسخ گفتند. مدیرعامل مجموعه پاژ در پاسخ به یکی از سوالات خبرنگاران ضمن تکرار هدف این مجموعه در برگزاری همایش‌هایی از این دست در جهت آشنا ساختن مخاطبین با فناوری‌های نوین، از نقص سیستم مناقصات کشور و مبتنی بودن بسیاری از آنها بر تکنولوژی‌های خارج از رده اشاره کرده و ابزار امیدواری کرد که همایش‌هایی از این دست در بازنگری در روند تصمیم‌گیری و انتخاب کالا برای هدف‌های متفاوت و برخورداری از فناوری‌های نوین موثر باشد.

4 دیدگاه

  1. در زمینه مقاله های برتر امکانی برای نشر مقاله و کمک به نویسنده در نظر گرفته شده است؟ چون معمولا مقاله هایی از این دست تنها در همین همایش به کار گرفته شده و سپس فراموش می شوند.

ارسال یک پاسخ