هواوی Mate 20 پرو با صفحه‌نمایش OLED خمیده و 5 دوربین؟

0
1788
هواوی Mate 20 پرو با صفحه‌نمایش OLED خمیده و 5 دوربین؟
هواوی پورشه دیزاین Mate RS

شرکت هواوی مهرماه سال گذشته از میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پرو پورشه دیزاین رونمائی کرد که در آن میت 10 با صفحه‌نمایش عادی 16:9 با فناوری LCD ساخته شده بود اما میت 10 پرو دارای پنل OLED بود. ظاهرا امسال این رویه برای Mate 20 پرو نه‌تنها ادامه پیدا می‌کند بلکه هواوی آن را بک پله جلوتر نیز خواهد برد؛ طبق خبرهای تأیید نشده، هواوی Mate 20 پرو دارای صفحه‌نمایش OLED خمیده به سبک پوزشه دیزاین Mate RS نیز خواهد بود.

طبق ادعای منبع این خبر، صفحه‌نمایش OLED هواوی Mate 20 پرو برخلاف سال گذشته دیگر توسط شرکت LG تأمین نمی‌شود و به جای آن قرار است از یکی از شرکت‌های چینی فعال در این زمینه یعنی BOE در این کار کمک گرفته شود. BOE یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ساخت پنل‌های OLED است که در سال 2017 طبق اطلاعات موسسه تحقیقاتی IHS Markit در جایگاه پنجم تولیدکننده پنل‌های کوچک OLED برای ساعت‌های هوشمند قرار دارد. از دیگر نکات جدید اشاره شده در مورد میت 20 پرو به امکان حضور سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش باز می‌گردد که تا به امروز تنها در برخی گوشی‌های خاص به کار گرفته شده است.

در این خبر اشاره چندانی به Mate 20 عادی نشده اما ظاهرا صفحه‌نمایش‌های OLED مخصوص استفاده در میت 20 پرو از هم‌اینک وارد مرحله تولید انبوه شده‌اند تا در زمان رونمائی از این سری که غالبا در ماه اکتبر (حوالی مهرماه) صورت می‌گیرد آماده ارائه به بازار باشند. جدا از این خبر، شایعات دیگری نیز درمورد میت 20 پرو دست به دست می‌شود که جالب‌ترین آنها امکان حضور 5 دوربین در این گوشی است که از این تعداد 2 عدد در جلو و 3 عدد  (همچون P20 Pro) در پشت قرار دارند. برخی دیگر از منابع نیز از رونمائی Kirin 980، پروسسور همچنان معرفی نشده هواوی در این گوشی خبر می‌دهند. نگفته پیداست که خبرهائی از این دست با شک و تردیدهای فراوانی همراه بوده و تا زمان رونمائی نمی‌توان از صحت آنها اطمینان داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ