هواویP9 فردا با 6 گیگابایت RAM می‌آید؟

0
2345
احتمال معرفی huawei p9 با 6 گیگابایت ram

هواویP9: تا زمان آغاز نمایشگاه CES 2016 تنها چند روزی باقی ست و همچنان طبق روال خبرهای متعدد در مورد اسمارت‌دیوایس‌های گوناگون تا پیش از آغاز رسمی این رویداد به گوش می‌رسد. پرچمدار بعدی شرکت هواوی یعنی P9 یکی از این گوشی‌های جدید است که اطلاعات تازه‌ای امروز در مورد آن منتشر شد که جذاب‌ترین این اطلاعات احتمال ارائه شدن این گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم است!

پیش از این طبق اطلاعات به دست آمده قرار بود Huawei P9 در ماه مارچ امسال یعنی نزدیک به 3 ماه دیگر رونمایی شود اما ظاهرا هواوی نظر خود را تغییر داده و قصد دارد همین فردا و در کنفرانس خبری پیش از CES این شرکت مدل P9 را رونمایی کند. هواویP9 طبق اطلاعات به دست آمده دارای ترکیب دو دوربینه در پشت دستگاه خواهد بود که خبر آن در چندین نوبت به بیرون درز پیدا کرده بود و اینک می‌توان از وجود این قابلیت تا حدود زیادی اطمینان داشت.

احتمال معرفی huawei p9 با 6 گیگابایت ram

اما آنچه که امروز به جمع شایعات در مورد گوشی هواویP9 افزوده شده است حضور 6 گیگابایت حافظه RAM است که پیش از این در هیچ اسمارت‌دیوایس پرتابلی در کلاس موبایل و تبلت و در هیچ پلتفرمی مشاهده نشده است. چیپ‌ست Kirin 950 یکی دیگر از موارد تقریبا حتمی حاضر در هواویP9 خواهد بود و به میزان زیادی می‌توان از 5.2 اینچی بودن صفحه‌نمایش این گوشی نیز اطمینان داشت. برای مطمئن شدن از تمامی این موارد در صورتی که در لیست کنفرانس فردای هواوی، P9 حضور داشته باشد تنها باید 24 ساعت به انتظار نشست.

Huawei P9 - هواویp9

منبع

ارسال یک پاسخ