وانپلاس 7 با جزئیات و عکس لو رفت!

0
1536
وانپلاس 7 با جزئیات و عکس لو رفت!

چند روز پیش با انتشار تصاویر OnePlus 7 با سلفی پنهان‌شونده در بدنه، این پرچمدار شرکت وان‌پلاس که فاصله نسبتا زیادی با رونمائی عمومی دارد بر سر زبان‌ها افتاد؛ امروز اما تکه بزرگی برای تکمیل شدن پازل وانپلاس 7 ارائه شده که بسیاری از جزئیات در مورد این گوشی را افشا می‌کند. جزئیات و تصاویر وانپلاس 7 امروز در یک خرده‌فروشی به نام Giztop منتشر شد که در آن تصویری از جلوی گوشی همراه با جزئیاتی از آن به چشم می‌خورد. این تصویر با آنچه پیش از این از OnePlus 7 دیده بودیم تطابق داشته و در اینجا نیز با یک طراحی تمام‌صفحه بدون ناچ روبرو می‌شویم اما یک تفاوت نیز در آن دیده می‌شود که به محل دکمه‌‌های جانبی باز می‌گردد؛ در رندرهای پیشین از این گوشی ولوم تغییر صدا در سمت چپ و دکمه پاور و اسلایدر آلرت در سمت راست قرار داشته اما در تصویر امروز با وجود آنکه دکمه ولوم در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست قرار دارد اما از اسلایدر آلرت خبری نیست. دیگر تغییر اینکه دکمه ولوم اینک به صورت تفکیک شده در نظر گرفته شده است.

جدا از این تصویر همانطور که اشاره شد مشخصات این مدل نیز در این منبع ذکر شده که از آن جمله یابد به پروسسور Snapdragon 855، رم حداکثر 12 گیگبایتی و سیستم‌عامل OxygenOS مبتنی بر Android Pie اشاره کرد. صفحه‌نمایش گوشی به گفته این منبع یک نمونه 6.5 اینچی OLED بوده و در بخش پشتی آن یه دوربین شامل یک دوربین 48، یک دوربین 20 و یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی‌ست که طبق اطلاعات پیشین به صورت کشوئی از جای خود خارج می‌شود.

وانپلاس 7 طبق این اطلاعات دارای حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده و باتری آن نیز 4 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. در مورد سرعت شارژ این باتری البته اختلاف نظر وجود داشته و با اینکه این منبع به شارژ 44 واتی Dash اشاره کرده اما برخی منابع نیز شارژینگ VOOC Fast Charging را به عنوان گزینه شارژ در این گوشی عنوان کرده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ