ویوو، طراحی NEX 3 را یک ماه زودتر لو داد!

0
1840
ویوو، طراحی NEX 3 را یک ماه زودتر لو داد!

در حالی‌که منتظر رونمایی از NEX 3 با قابلیت ارتباطی 5G و صفحه‌‌نمایش آبشاری آن در ماه سپتمامبر هستیم و هنوز زمان دقیقی برای این رونمایی تعیین نشده است، شرکت سازنده در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی weibo شکل ظاهری این گوشی را به نمایش عموم گذاشته است! در این ویدئوی کوتاه بیست و چند ثانیه‌ای NEX 3 در چند شهر سیدنی، لندن، برلین و سئول سفر کرده و مخاطبان را با طراحی جالب‌توجه خود، سلفی‌های کشویی و سه دوربین در بخش پشتی، هیجان‌زده می‌کند.

 

طبق آنچه تا به امروز می‌دانیم و اطلاعات این ویدئو نیز به آن افزوده شده است، NEX 3 دارای صفحه‌نمایشی با کناره‌های بسیار خمیده (طراحی آبشاری یا waterfall) بوده و در بخش پشتی آن نیز لوگوی NEX در پایین دیده می‌شود البته جذابیت اصلی پشت دستگاه نه لوگوی بخش پایینی بلکه دوربین‌های سه‌گانه بالایی‌ست که درون یک مجموعه دایره‌ای قرار گرفته و ظاهری مثل یک ساعت به خود گرفته‌اند.

ویوو، طراحی NEX 3 را یک ماه زودتر لو داد!

دیگر نکته جالب توجه در این گوشی به سلفی‌ پاپ‌آپ تعلق دارد که البته نکته تازه‌ای برای این کمپانی به حساب نمی‌آید این بار اما درست همانند Vivo X27 Pro، در اینجا نیز از دو دوربین سلفی در کنار هم در مرکز گوشی استفاده شده است. هنوز اطلاعات دیگری در مورد این گوشی از جمله نوع چیپ‌ست، ترکیب دوربین‌ها و حافظه مشخص نشده اما با توجه به حجم اطلاعات رخنه کرده از این مدل از سوی شرکت سازنده احتمالا نیاز چندانی به انتظار تا زمان رونمایی از دستگاه در ماه آینده نخواهد بود.

ویوو، طراحی NEX 3 را یک ماه زودتر لو داد!

از این سری در خرداد سال گذشته NEX و NEX S رونمایی شدند و Vivo NEX Dual Display نیز اواخر پاییز سال قبل عرضه شد که این آخری برخلاف مدل‌های اولیه برای حل مشکل جایگاه دوربین‌های سلفی، از صفحه‌نمایش دوم در بخش پشتی دستگاه بهره می‌برد.

منبع

ارسال یک پاسخ